Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: kassafamke
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 3, 2014 om 15:58Canal Digitaal Opzegging niet verwerktHelemaal met Mahadma eens. Zelf bekijk ik dagelijks wat er wordt afgeschreven en vraag van een opzegging altijd een schriftelijke bevestiging!
-
Oct 29, 2014 om 11:39afleveringDit bedrijf is CBW erkend: in de voorwaarden van CBW staat:
Wanneer de afgesproken (vermoedelijke) levertijd is overschreden, krijgt de winkelier in eerste instantie een nadere termijn om alsnog het product aan u te leveren. Dit is maximaal een maand. Mocht u de bestelling dan nog niet hebben ontvangen, dan kunt u uw koopovereenkomst ontbinden* en/of een schadevergoeding* vragen. Er moet dan wel sprake zijn van een financiële schade als gevolg van het uitblijven van de levering. De schade moet niet te voorkomen of te beperken zijn (Artikel 6 van de Algemene Voorwaarden).
*Ontbinden van de koopovereenkomst betekend dat alle acties (bijvoorbeeld: betalingen en/of leveringen) ongedaan worden gemaakt.
Annuleren van de koopovereenkomst betekend dat u van de koop afziet, hier heeft u als consument zijnde altijd recht op. Wel kunnen er annuleringskosten in rekening worden gebracht door de winkelier. Kijk voor meer informatie hierover onder het kopje ‘een koop annuleren’.
* Onder schade wordt verstaan: de directe schade die je hebt geleden door het niet leveren van je bestelde product.
Al is er sprake van een schadevergoedingsverplichting, heeft u als slachtoffer altijd de verplichting om de schade zo beperkt mogelijk te houden, voor zover dit redelijk is.
Indien een voordeligere oplossing net zo passend is als een dure oplossing, dan behoeft de aansprakelijke partij niet de duurste oplossing te vergoeden. -
Sep 10, 2014 om 13:16telefoontjes MicrosoftHeb duidelijk de naam van de medewerker gevraagd en daarna gezegd dat zijn telefoonnummer in beeld is, het gesprek werd opgenomen en alles werd overgedragen aan de politie voor onderzoek. Nooit meer iets van gehoord.