Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: kassandra445
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 23, 2015 om 18:18Oplichter whooshah mobileHallo Ramon81,
Het is om gek van te worden. In deze tijd van moderne technologie moet toch te achterhalen zijn dat jij geen abonnement bent aangegaan met Whooshah.. Mij is dus hetzelfde overkomen en ik snap niet dat dit dus nog steeds voorkomt.
Ik vind dat we opgelicht zijn.. En het ergste is: het kan dus zo weer gebeuren!
-
Jan 29, 2015 om 16:57Oplichter whooshah mobileHallo Martine,
Ik heb soortgelijke mail ook ontvangen. Het volgende heb ik geantwoord:
"Voor de duidelijkheid: ik heb niet geklikt op een link met "Klik op
akkoord om de betaling via uw mobiele telefoonrekening te bevestigen.
Dit betekent tevens dat u akkoord gaat met de (privacy) voorwaarden."
Als er een dergelijke link staat in een sms of email, wil ik eerst de
voorwaarden doorlezen.
Er worden heel vaak misstanden over Whooshah sms-berichten via
internet gemeld. U weet best dat ik niet de enige ben. Ik kan mij ook
niet voorstellen dat u het prettig vind om geld te verdienen door
telefoongebruikers via slinkse manier in een abonnement te lokken.
Bovendien is het zo dat u na kunt gaan dat ik direct het zogenaamde
abonnement heb geannuleerd en ik geen gebruik hiervan gemaakt. Graag
alsnog de € 5,- van de rekening afhalen."
Daarna kreeg ik een mail dat zij hebben besloten het geld "uit goede wil" terug te betalen.
Mocht je het willen gebruiken, maak er dan alsjeblieft jouw eigen verhaal van, zodat het wel klopt. -
Jan 27, 2015 om 21:13Oplichter whooshah mobile@wiheda
Heb je voor het streepje een 'underscore' ( _ , dus geen - ) gebruikt? Hierbij nogmaals het mailadres:
nl_support@whooshah.com
Bij mij klopt dit adres. -
Jan 26, 2015 om 08:45Oplichter whooshah mobileJa, via mail. Het duurt wel even voordat het geld wordt teruggestort.
Succes! -
Jan 23, 2015 om 15:45Oplichter whooshah mobileHet is inmiddels gelukt. Ik krijg het geld terug!
-
Jan 23, 2015 om 11:37Oplichter whooshah mobile@tijger1
Ja, dat heb ik direct na het aanklikken van het sms'je gedaan. Mijn abonnement is dus stopgezet zonder dat ik gebruik heb gemaakt van de dienst van Whooshah. Toch ben ik Whooshah volgens hen de € 5,- verschuldigd. -
Jan 22, 2015 om 18:56Oplichter whooshah mobileWhooshah antwoordt dat ik op "download nu" heb geklikt en vervolgens op "Klik op akkoord om de betaling via uw mobiele telefoonrekening te bevestigen. Dit betekent tevens dat u akkoord gaat met de (privacy) voorwaarden."
Maar dat is niet zo. Ik opende één sms-je (van de twee) met de tekst: "gebruik jouw unieke link om naar de Whooshah TV Portal te gaan". Ik dacht dat het te maken had met ons nieuwe kpn glasvezel-abonnement en toen ik er op klikte was er direct sprake van een abonnement van € 5,- per week bij Whooshah. Ik heb de sms-jes wel bewaard, maar wil ze niet meer openen omdat ik bang ben dat ik het dan opnieuw aanvaard heb.
Op internet blijkt nu dat veel mensen er ingeluisd zijn en leggen zich erbij neer dat zij minimaal € 5,- moeten betalen omdat zij geen verhaal kunnen halen. Dat vind ik zo onterecht.
Ik hoop dat we door veel te bellen en te mailen duidelijk kunnen maken dat Whooshah óf de sms-tekst aanpast óf dergelijke sms'jes helemaal niet meer stuurt. En natuurlijk moet iedereen die dit abonnement niet wil, zijn geld terugkrijgen.
-
Jan 22, 2015 om 16:44WhooshahOk dank je wel voor je reactie. Ik zal het bij tips zetten.
-
Jan 22, 2015 om 16:16Oplichter whooshah mobileOok ik ben in de dupe van de slinkse abonnement "service" van Whooshah. En ik ben woest. Alhoewel ik direct mijn zogenaamde abonnement heb geannuleerd, moet ik toch € 5,- betalen. Er lijkt geen poot om op te staan.
Er bestaat een colportagewet voor mensen die overvallen worden door verkopers die langs deuren gaan, maar in de telefonie is er dus blijkbaar niets waar je op terug kunt vallen.
Gelukkig was een medewerker van KPN heel behulpzaam en heb ik nu het telefoonnummer en mailadres van Whooshah. Bij deze deel ik dat:
telnr: 0800 0206194
mail: nl_support@whooshah.com
Ze zijn te druk om de telefoon op te nemen en op mijn telefoontje te reageren, maar ik heb al wel antwoord op mijn mail. Ik ben heel benieuwd naar jullie ervaringen...