Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: khjg91
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 13, 2015 om 09:49Phonehouse lost probleem niet opSorry als ik onduidelijk was. Ik schreef onder invloed van de adrenaline.
Ik had maandag niets gehoord dus ik ben er zelf achteraan gegaan. De phonehouse wilde me echter niet helpen terwijl het probleem duidelijk bij hun lag.
Ik heb zojuist Tmobile aan de lijn gehad en zij kunnen maar een aanvraag in het systeem zien en dat is die die phonehouse heeft gedaan. Het probleem moet dus bij de phonehouse liggen.
Ik heb zojuist een bevestiging van mijn annulering gekregen en ik wacht even totdat dat ook bij tmobile is doorgevoerd. Dan ga ik bij tmobile zelf proberen te verlengen want de service is daar vele malen beter.
Ik weet nog steeds niet wat er is misgegaan maar ik ga uit van een fout van de phonehouse. Wel jammer dat je het als klant dan zelf mag oplossen.
Ik hoop in ieder geval dat de volgende iets aan dit topic heeft -
Oct 12, 2015 om 21:34Phonehouse lost probleem niet opToen ik dit schreef, was ik vooral boos op de Phonehouse inderdaad.
Ik heb zojuist weer een e-mail gekregen. Het zit zo:
De Phonehouse wilde voor mij een aanvraag doen bij Tmobile om mijn abo te verlengen. Zij krijgen op dat moment een melding dat die aanvraag al is gedaan door Tmobile zelf of een andere partij (wie of wat werd niet vermeld). Maar ikzelf heb dit nooit gedaan. Zo lang die aanvraag niet is geannuleerd, kan ik mijn abo niet verlengen.
De Phonehouse kan dit echter niet voor mij annuleren, maar in de winkel konden zij ook mijn aanvraag voor de verlenging niet annuleren. Het is mij na een half uur gelukt om dit via te telefoon te regelen, maar ik kan nog niet zien of dit daadwerkelijk is gelukt. Op de website van de Phonehouse staat nog steeds dat mijn order niet verwerkt kan worden en op de website van Tmobile staat mijn abo voor 2015-2017 al klaar.
Bij Tmobile werd mij echter verteld dat een dergelijke aanvraag van een verlenging door een andere partij dat de Phonehouse niet in het systeem staat. Ze hebben het mij zelfs laten zien en ik had inderdaad niets aangevraagd. Zij kunnen dat dus ook niet voor mij annuleren.
Het lijkt er dus op alsof er wel 'iets' is, maar het is niet duidelijk waar.
En het enge is dat ik zelf nooit iets heb aangevraagd. Ik weet dus niet waar ik terecht moet voor die annuleren en ik hoop dat hier iemand is die mij daar wel mee kan helpen. Ik ben ontzettend bang voor de gevolgen.