Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: killerhis
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 11, 2010 om 16:38vodafone@duivens18: Ik adviseer dat u met een jurist gaat praten naar mogelijkheden. Een BKR notering krijgt u niet zo makkelijk weg. De links die Rob3rtos heeft gegeven zijn gratis consultatie met een jurist:
http://messenger.providesupport.com/messenger/interforce.html?gclid=CMCZ2pSJh6ICFVWY2AodeWt7UQ
http://www.rechtopjerecht.nl
Als u echt van mening bent dat u onterecht een BKR notering heeft ontvangen, dan moet u een advocaat in handen nemen. Dit zorgt er vaak voor dat u een stuk serieuzer word genomen door grote bedrijven en worden problemen vaker sneller opgelost. Echter zit hier wel een prijskaartje aan vast.
Trap iedergeval niet in de vele sites die zeggen een BKR notering te kunnen verwijderen voor een vast bedrag, dat zijn vaak allemaal oplichters!
Wat u ook kunt doen (zoals eerder genoemd) is een beroep te doen op de de BKR Geschillencommissie. Hier kunt u meer informatie vinden en een informatie brochure aanvragen over het indienen van een dergelijk geschil:
http://www.bkr.nl/IkenBKR.aspx?pid=93
Een BKR notering is overigens maar 5 jaar geldig, u zit er iedergeval niet voor altijd aan vast.
Success -
Jun 4, 2010 om 20:35vodafoneBeste Marian
Het klinkt heel vervelend, maar naar je geld kan je fluiten, tenzij je een Amerikaanse Advocaat in handen neemt. Bij Vodafone is iedergeval niets te halen, die hebben in het contract wat je toen der tijd heb getekend hunzelf netjes afgedekt.
Omtrent de BKR, als u een BKR notering onterecht heeft verkregen (lees: door administratie fout van Vodafone of u heeft nooit een waarschuwing ontvangen) kunt u bezwaar tekenen. Heeft u een BKR gekregen omdat u kortweg niet de rekeningen heeft betaald, dan zit u hieraan vast. Vaak bij zulke BKR noteringen heb je een advocaat nodig om het op te lossen. Een TV ploeg werk vaak ook goed :)
Success -
Jun 4, 2010 om 16:00WAAT MEDIA BV CONTENT VODAFONE 20€ p/mBeste mensen,
Ik heb samen met rob3rtos een vriend van ons geholpen met zijn Waat Media probleem en hierbij de OPLOSSING!
Ten eerste.. WAAT MEDIA bestaat niet... het is een divisie van Twistbox Entertainment, een van de grootse mobiele content provider in Amerika. Waat Media is hun 'adult content" divisie. Dus voor al u problemen omtrent Waat Media moet u zijn bij Twistbox USA (http://www.twistbox.com/contactus/)
Oplossing: Neem contact op met Twistbox via helpdesknl@twistbox.com. Geef in u mail aan dat je jouw "WAAT MEDIA - 221 GALLERY" subscription wilt annuleren. Vergeet niet u gegevens door te geven (telefoon nummer, naam abonnement houder). Als het goed is zullen zij binnen paar dagen reageren met het bericht dat u abonnement word geannuleerd.
U moet niet vergeten dat het annuleren tot 3 maanden kan duren. Dit omdat het annuleren pas de volgende maand ingaat en in het algemeen de facturen van u telefoon provider 1 a 2 maanden achterlopen.
Mocht u geen reactie krijgen van Twistbox na het versturen van een mail, dan kunt u een report plaatsen op http://www.ripoffreport.com/, dit is zeg maar de Amerikaanse versie van Kassa. Wij hebben op deze site een report geplaats en dit trekt garandeert hun aandacht. (http://www.ripoffreport.com/cellular-phone-companies/twistbox-entertainme/twistbox-entertainment-inc-w-eb8d8.htm) Na het plaatsen van dit bericht hadden we binnen paar dagen reactie van Twistbox en was het probleem zo opgelost.
Mocht je na het lopen van deze stappen nog steeds geen oplossing hebben, dan kan je contact met ons opnemen via [edit redactie] en wie weet kunnen wij u verder helpen.
Success -
Jun 4, 2010 om 15:53op mijn afschrift van mijn mobiele telefoon gaat elke week 4,20 af van waat media 221 galleryBeste mensen,
Ik heb samen met rob3rtos een vriend van ons geholpen met zijn Waat Media probleem en hierbij de OPLOSSING!
Ten eerste.. WAAT MEDIA bestaat niet... het is een divisie van Twistbox Entertainment, een van de grootse mobiele content provider in Amerika. Waat Media is hun 'adult content" divisie. Dus voor al u problemen omtrent Waat Media moet u zijn bij Twistbox USA (http://www.twistbox.com/contactus/)
Oplossing: Neem contact op met Twistbox via helpdesknl@twistbox.com. Geef in u mail aan dat je jouw "WAAT MEDIA - 221 GALLERY" subscription wilt annuleren. Vergeet niet u gegevens door te geven (telefoon nummer, naam abonnement houder). Als het goed is zullen zij binnen paar dagen reageren met het bericht dat u abonnement word geannuleerd.
U moet niet vergeten dat het annuleren tot 3 maanden kan duren. Dit omdat het annuleren pas de volgende maand ingaat en in het algemeen de facturen van u telefoon provider 1 a 2 maanden achterlopen.
Mocht u geen reactie krijgen van Twistbox na het versturen van een mail, dan kunt u een report plaatsen op http://www.ripoffreport.com/, dit is zeg maar de Amerikaanse versie van Kassa. Wij hebben op deze site een report geplaats en dit trekt garandeert hun aandacht. (http://www.ripoffreport.com/cellular-phone-companies/twistbox-entertainme/twistbox-entertainment-inc-w-eb8d8.htm) Na het plaatsen van dit bericht hadden we binnen paar dagen reactie van Twistbox en was het probleem zo opgelost.
Mocht je na het lopen van deze stappen nog steeds geen oplossing hebben, dan kan je contact met ons opnemen via [edit redactie] en wie weet kunnen wij u verder helpen.
Success -
Jun 4, 2010 om 15:40vodafoneBeste mensen,
Ik heb samen met rob3rtos een vriend van ons geholpen met zijn Waat Media probleem en hierbij de OPLOSSING!
Ten eerste.. WAAT MEDIA bestaat niet... het is een divisie van Twistbox Entertainment, een van de grootse mobiele content provider in Amerika. Waat Media is hun 'adult content" divisie. Dus voor al u problemen omtrent Waat Media moet u zijn bij Twistbox USA (http://www.twistbox.com/contactus/)
Oplossing: Neem contact op met Twistbox via helpdesknl@twistbox.com. Geef in u mail aan dat je jouw "WAAT MEDIA - 221 GALLERY" subscription wilt annuleren. Vergeet niet u gegevens door te geven (telefoon nummer, naam abonnement houder). Als het goed is zullen zij binnen paar dagen reageren met het bericht dat u abonnement word geannuleerd.
U moet niet vergeten dat het annuleren tot 3 maanden kan duren. Dit omdat het annuleren pas de volgende maand ingaat en in het algemeen de facturen van u telefoon provider 1 a 2 maanden achterlopen.
Mocht u geen reactie krijgen van Twistbox na het versturen van een mail, dan kunt u een report plaatsen op http://www.ripoffreport.com/, dit is zeg maar de Amerikaanse versie van Kassa. Wij hebben op deze site een report geplaats en dit trekt garandeert hun aandacht. (http://www.ripoffreport.com/cellular-phone-companies/twistbox-entertainme/twistbox-entertainment-inc-w-eb8d8.htm) Na het plaatsen van dit bericht hadden we binnen paar dagen reactie van Twistbox en was het probleem zo opgelost.
Mocht je na het lopen van deze stappen nog steeds geen oplossing hebben, dan kan je contact met ons opnemen via aronvanempel@gmail.com en wie weet kunnen wij u verder helpen.
Success