Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: klaaz
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 13, 2013 om 18:59Senseo geeft vrijwel geen cremea laagje meerWaarom hebben mensen toch de neiging om hun voorkeuren aan andere op te dringen? Pure vervuiling van dit topic. Jammer.
Gelukkig mogen wel zelf bepalen welke koffie we willen drinken en met welke apparaten we die willen bereiden. -
Mar 13, 2013 om 13:57foto op websiteNee, niks meer doen. Je hebt de foto verwijderd, niet meer reageren op de brief. Mijn ervaring dateert van 2 jaar en 1 jaar geleden. Mijn klanten hebben na de tweede brief niets meer gehoord.
En wat de overname en verantwoordelijkheden betreft, na overname van een website ben jij verantwoordelijk. Jij kunt op jouw beurt uiteraard de oorspronkelijke eigenaar weer verantwoordelijk stellen. Dat zou dan betekenen dat we de advocatuur en rechtsgang gaan sponsoren. En die verdienen al genoeg denk ik. Hoop gedoe en hoop gezeur. -
Mar 13, 2013 om 11:30Senseo geeft vrijwel geen cremea laagje meerHoi Khitha,
Mijn schuimkamer en padhouders zijn brandschoon, maar ik kan me voorstellen dat dit een probleem kan zijn in sommige gevallen.
Ik heb zelf ook met Philips gebeld en een dergelijk advies gekregen. Philips geeft overigens alleen maar advies over de voor de consument vrij toegankelijke onderdelen, niet de inwendige delen. Men kon (wilde) dan ook geen antwoord geven op mijn technische vragen en adviseerde mij het apparaat aan te bieden ter reparatie.
Maar bedankt voor je suggestie, wellicht dat een ander er ooit nog iets aan heeft als hij deze vraag vind :-) -
Mar 13, 2013 om 10:13foto op websiteIk heb en aantal klanten die met hetzelfde werden geconfronteerd. Vaak is men niet eens op de hoogte van het feit dat er rechten rusten op deze foto's of men is vergeten de voorbeeld foto's van de ontwerpfase te verwijderen.
Mijn advies was en is foto acuut verwijderen en verder vooral NIET reageren op de brief of e-mails over dit onderwerp. Oftewel het contact niet bevestigen en/of op gang brengen. Er zal nog een tweede brief komen, ook negeren.
Ik geef toe dat het geen nette manier is maar dat is de wijze waarop men de absurd hoge bedragen probeert te incasseren van soms onwetende particulieren of goed bedoelende hobbyisten ook niet.
Zoek en koop voortaan je foto's in de goedkopere stock databases of maak ze zelf. Alles wat je gebruikt vanaf internet is in de basis beschermd door het auteursrecht. Toch een leuke foto gevonden? Vraag de eigenaar per e-mail of je deze mag gebruiken al dan niet tegen vergoeding. Bewaar het antwoord als bewijslast.
Alhoewel, stel dat degene die je vraagt de afbeelding zelf bij Getty bemachtigd heeft en jou toestemming geeft het te mogen gebruiken dan ben je zelf ook weer verplicht de gebruiksrechten te betalen! Getty stelt jou als eindgebruiker dus verantwoordelijk! -
Mar 13, 2013 om 10:03Senseo geeft vrijwel geen cremea laagje meerDat is waardevol advies! Ik wist niet dat de thermostaat in de boiler zat. Ik heb deze dan ook direct besteld. Ik laat weten of het de oplossing voor mijn probleem was!
Het loont om dergelijke onderdelen te vervangen omdat de onderdeel prijzen bij de door jou gelinkte webshop niet hoog zijn in relatie tot de aanschafwaarde van het apparaat (ca 160 euro).