Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: klaproos21
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 10, 2016 om 12:06Hoe staat het met de stichting loterijverlies het is zo angstig stil rondHet is ooit in het programma Kassa geweest en daar beloofde zij ons dat ze de zaak op de voet zouden volgen mede omdat er door de uitzending vele mensen toen mee zijn gaan doen en betaald hebben waarmee ik niet wil zeggen dat Kassa nu de schuld krijg ik was benieuwd of dat er mensen zijn die iets of het verloop van de zaak af wisten.
-
Dec 2, 2015 om 14:11Teveel betaald
Geachte,
De enige verklaring van het pin probleem kan alleen veroorzaakt zijn door de klant ervoor is allemaal aan het kassa journaal af te lezen mits je niet te lang wacht. De twee producten van de klant waar het om gaat staan als laatste bij de klant ervoor op de bon ( kassa journaal ) andere zaken zijn niet mogelijk.
Er zijn inderdaad klanten die weten zogenaamd te pinnen. Betalen dus niet voor de goederen en kassa medewerkster komt er pas bij de volgende klant achter of niet maar wel de klant als zij haar afschrift ziet. -
Oct 9, 2015 om 20:22updates installerenSorry maar ik typ fout ik heb Windows 7
-
Oct 9, 2015 om 19:57updates installerenIk hen Windows 7
-
Sep 21, 2015 om 15:10emailadres vakantieveilingen bestaat nietGeachte,
Contact met redactie Kassa is inmiddels gebeurd.
Vr.Gr.K. -
Sep 21, 2015 om 14:02emailadres vakantieveilingen bestaat nietGeachte,
Heb ik dus ook gehad nu in contact gekomen met klantenservice@vakantieveilingen.nl
er blijkt een storing te zijn.
Beide fout meldingen van mezelf door gestuurd en ze gaan er naar kijken.
Al met al nog geen geld terug van hotelpas maar volhouden.