Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: kojumba
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 9, 2013 om 13:03Explorer werkt niet meerBeste allemaal,
Nogmaals bedankt voor jullie antwoorden.
T/m nu is e.e.a. nóg steeds niet opgelost.
De mensen van IE verwijzen mij nu door naar Microsoft. Zou een probleem van hen zijn...........
Bij deze verwijzing werd een link mee gestuurd. En waar kom ik dan op uit????
Juist op dezelfde pagina als waar ik "ooit" begonnen ben met het stellen van mijn vraag!
Ben het zat en ga er niet meer achter aan.
Heb nu firefox als standaard browser. Gebruik IE er naast voor dié sites die dan weer niet goed onder firefox werken.
Misschien omslachtig, maar ik heb er geen behoefte aan om álle kastjes en álle muren die bestaan langs te gaan.
Mocht iemand toch nog een oplossing weten/te horen krijgen dan verneem ik dat graag.
Groetjes,
Kojumba -
Sep 9, 2013 om 12:50Explorer werkt niet meerBeste allemaal,
Hartelijk bedankt voor alle reacties/tips/adviezen/hulp.
Tot op heden heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
Ik ben "van ellende" maar overgegaan op Mozilla Firefox als standaard internetbrowser, maar deze geeft een hoop andere problemen. Moet dus IE er naast gebruiken!!
Van de kant van microsoft is het weer oorverdovend stil!!!!
Gelukkig.......(ik bedoel dus eigenlijk "helaas") lees ik van meer en meer mensen dat ze met hetzelfde probleem zitten.
Zal mij benieuwen wanneer men gaat toegeven dat de fout bij hen zit. Sterker nog: zal mij benieuwen wanneer e.e.a. eindelijk een keer opgelost gaat worden. -
Sep 3, 2013 om 18:56Explorer werkt niet meer@lekkerisdat
Dank je wel voor je reactie, maar zou je mij kunnen uitleggen waaróm ik dan Norton moet verwijderen? Ik heb dan immers geen virusbescherming meer.
Daarnaast gebruik ik al járen Norton en heb nooit problemen gehad, zoals hierboven. Is echt van de laatste week.
Daarom snap ik eerlijk gezegd niet zo goed wat het verwijderen van Norton mij kan helpen. -
Sep 3, 2013 om 13:11Explorer werkt niet meer@GSM
Ook jij dank je wel voor je reactie. Maar dat wat je meldt heb ik inderdaad allemaal al gedaan. En met het resetten van IE ben ik dus een toolbar "kwijt geraakt", zoals beschreven. Op mijn vraag hoe ik die weer terugkrijg heb ik geen reactie gehad. Gelukkig waren ze bij Norton wel direkt beschikbaar om mij te helpen. Die toolbar heb ik dus wel weer terug.
Geheel toevallig (???) ná het posten van mijn vraag hier bij KASSA, heb ik een reactie van iemand van Microsoft/IE. Niet dat er al iets is opgelost, maar dit is misschien een begin.
Ze hebben wel heel handig een bericht naar outlook.com gestuurd.................................. -
Sep 3, 2013 om 11:47Explorer werkt niet meer@Aurora,
Is mijn reactie wel doorgekomen? Ik zie 'm hier namelijk helemaal niet staan. Heb toch een "heel verhaal" geschreven :-) -
Sep 3, 2013 om 11:44Explorer werkt niet meer@Costnix
Dank je wel voor je reactie, maar de vraag op het forum van microsoft uitzetten is het eerste wat ik heb gedaan. Daar kreeg ik de tips als cookies verwijderen, internetinstellingen resetten e.d.
Dit forum gaat overigens deze maand verdwijnen en daar komt een soort van contactformulier voor in de plaats. Ook dit contactformulier heb ik ingevuld, maar ik krijg dus géén reactie. Ook niet meer van iemand van het forum nádat ik gemeld heb dat er nog niets is opgelost. -
Jun 4, 2011 om 08:59SMS ellendeHallo Peter
Ook ik heb dus wéér een sms van T-Mobile gekregen. Ook dus vanwege dat vaderdaggedoe.
Terwijl ze nu toch ëcht hun best hebben gedaan om e.e.a. voor mij stop te zetten...........................Maar dat hebben ze nu geloof ik al wel zes keer!!!!!!!Heb zojuist de tip van Miba toegepast. Ben benieuwd. Maar enige hoop op verbetering heb ik niet. Veel blabla en verder is het niets bij T-Mobile.
'k Denk dat ze gewoon liever géén klanten willen bij T-Mobile. Gaat ze lukken!!
Groetjes Kojumba
=peter0001 schreef op vrijdag 3 jun 2011, 14:18: Ik erger me ook mateloos aan de sms-jes van T-Mobile.
Zelfs nu ik geen klant meer ben krijg ik die troep nog.
Nu weer iets over vaderdagcadeau's die je bij T-Mobile kunt bestellen.
Ook ik zou graag willen weten hoe ik van die reclame af kan komen. -
May 24, 2011 om 19:39SMS ellendeBedankt Bouke
Het lijkt idd een gebed zonder einde te worden. Je zult maar bij een telecomaanbieder/provider werken en niet weten wat je allemaal met een telefoonnummer moet doen....................
=bouke1966 schreef op dinsdag 24 mei 2011, 18:19: Ik wens je succes.... als je al zoveel contact hebt gehad met medewerker van T-mobile en niemand is tot op heden instaat je te verwijderen uit de sms lijsten dan is het inderdaad zeer droevig....
Bouke -
May 24, 2011 om 18:11SMS ellendeHallo Mipa
Dank je wel voor deze tip. Ik ga 'm zeker uitproberen wanneer blijkt dat men bij T-Mobile wéér niet in staat is om mijn telefoonnummer van hun verzendlijsten te verwijderen.
Met vriendelijke groeten,
Kojumba
=mipa schreef op dinsdag 24 mei 2011, 14:19: Kojumba, heb je het volgende al eens geprobeerd? 1683 STOP.(met hoofdletters)
Het heeft mij geholpen om ongewenste sms-jes van KPN te stoppen. mipa -
May 24, 2011 om 12:21SMS ellendeOké, ik begrijp de bedoeling en ik begrijp waarom.
Toch was er denk ik uit mijn eerste bericht op te maken dat ik vanaf maart al kontakt heb met medewerkers van T-Mobile.
En omdat het er op ging lijken dat zij niet weten hoe mijn mobiele nummer van de verzendlijsten te verwijderen heb ik hier de vraag uitgezet of iemand mij hier mee kan helpen.
Tegelijkertijd heb ik toch ook wéér een reactie van één van de medewerkers van T-Mobile gekregen op mijn mailwisseling van de afgelopen maanden.
Ik wacht het maar weer even af en één ding weet ik wel: voor mij hierna nóóit een registratie meer bij T-Mobile.
=T-MobileWebcare schreef op dinsdag 24 mei 2011, 09:10: @kojumba
Met een 'link naar mijn bericht' bedoelen we de link die in het adresbalk van je browser staat.
We vragen om gegevens omdat we zonder controle niets mogen doen op een abonnement of een geregistreerde PrePaid.
Je hebt een e-mail gestuurd zonder extra gegevens en ik had de e-mail ook bijna doorgestuurd naar T-Mobile Klantenservice. Met alle gegevens die we vragen weten de medewerkers van T-Mobile Webcare dat er om je gegevens is gevraagd. Het kan dus voorkomen dat Cindy vraagt om gegevens door te mailen en dat je van Richard een reactie krijgt en andersom. :)
Mvg
Richard & Cindy
T-Mobile Webcare