Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: koni8685
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 31, 2015 om 11:36Mag de bank tot gedwongen verkoop overgaanben in 2005 door de ING ten onrechte aangemeld bij de BKR en dat geeft een hoop gedoe om daar vanaf te komen, uiteindelijk geregeld door de Rabobank, nadat ik alles heb weggehaald bij de ING. Stond garant voor zoon wanneer hij in gebreke zou blijven, we die verplichting zouden overnemen. Echter hiervan geen bericht gekregen, dus kon de betaling ook niet overnemen, maar kreeg wel een kruisje achter mijn naam. Is uiteindelijk wel goed gekomen, maar geeft een hoop gedoe.
-
Apr 18, 2014 om 12:20verwaarlozing huis burenwonen op 6e etage van appartementencomplex met 12 etages. In 2012 vond mijn man de rozenstruik er niet zo lekker uitzien. Hij plaatste een muizenvalletje en in korte tijd ving hij 23 muizen, ondanks dat we ook een kat hebben. Bij navraag bleek dat er enkele buren zelfs een gat was gebeten in de hordeur. Er staan bij ons geen woningen leeg. De enigste reële optie is de gemeente te vragen hier iets aan te doen. Was ook de reactie van de huismeester.
-
Aug 12, 2011 om 13:57Hydrofilm slecht voor vaatwasser of afvoer?Vorig jaar was in korte tijd 2x onze afvoer verstopt en toen de ontstoppingsdienst kwam, stelde ik de monteur de vraag, waarom hij de afgelopen periode zo vaak voor ons pand stond (115 woningen). Volgens deze monteur van RRS kwam dat door al die vaatwastabletten die voorzien zijn van zo'n folielaagje.
Heb dit doorgespeeld naar Calgonite en de Consumentenbond. De Consumentenbond zou het in hun programma opnemen voor nader onderzoek. Heb hierover echter nooit meer iets over gehoord -
Jan 5, 2011 om 12:38sms premium bombarnementKlacht indienen bij de Opta en telefoonabonnement (Telfort) blokkeren voor SMS-diensten. Bij ons bleef door deze acties de schade beperkt tot 2x26,--.
-
Jan 18, 2010 om 14:10smsBlokkeren voor SMS-diensten kan o.a. via de Opta d.m.v. een invulformulier. Bij ons heeft de Opta dat voor ons geregeld. Wij werden plotseling opgezadeld met bijna 26 euro voor ongevraagde SMS-diensten t/m 10-12. De rest van 10-12 t/m 24-12-09 volgt nog (vanaf toen geldt de blokkade via de Opta). Telfort aansprakelijk (advies Opta) stellen voor onrechtmatig verkregen kosten lukte nog niet. Zaak gemeld bij Consumentenbond en Tros opgelicht
-
Jul 13, 2009 om 21:13opragen kopie uitzendingBedankt voor uw reactie. Heb RTL al een email gestuurd, maar geen reactie gekregen.