Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: kooijman599
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 21, 2014 om 11:21Factuur zonder overeenkomst@tijger1: ik heb er uiteindelijk voor gekozen om met het hulp van een familielid zelf te herstellen.
-
Aug 21, 2014 om 10:01Factuur zonder overeenkomstKlopt, een klein ruitje in mijn voordeur. De glaszetter schijnt te hebben doorgegeven aan Uniglas: "wij hebben het ruit buitenaf ingemeten omdat we geen contact konden krijgen met de bewoner." Lijkt mij ook een aparte werkwijze. Daarbij vind ik de eerder geplaatste reactie ook wel treffend: er zijn wel voorrijkosten, maar zijn geen arbeidskosten gerekend... Ik persoonlijk vind het al met al een aparte gang van zaken.
-
Aug 21, 2014 om 00:22Factuur zonder overeenkomstUiteraard niet,pieker er niet over.
-
Aug 20, 2014 om 23:55Factuur zonder overeenkomst@tijger1: dit is het glasbedrijf van mijn verzekering die mij daar naar doorverwees.
-
Aug 20, 2014 om 23:53Factuur zonder overeenkomstAls je googled op algemene voorwaarden uniglas" vind je ze. Helaas is het bedrag natuurlijk wel te klein om daar een rechtzaak voor te beginnen als we er niet uitkomen verder.
-
Aug 20, 2014 om 23:18Factuur zonder overeenkomstDank voor al jullie reacties. Zeker interessant om te lezen. Ik zou morgen sowieso contact opnemen met Uniglas om te kijken of we er nog uit kunnen komen. Ik heb al een klacht ingediend, waarop inhoudelijk mijn inziens weinig overtuigend is gereageerd ('u heeft op onze bevestiging niet gereageerd, dus vinden wij de vordering terecht'). Even zien hoe het dus verder loopt...
-
Aug 20, 2014 om 21:22Factuur zonder overeenkomstCorrectie: Het werd niet VERGOED omdat onze VvE blijkbaar geen aanvullende ruitschade had meeverzekerd, in tegenstelling tot wat mij is gezegd.
-
Aug 20, 2014 om 21:21Factuur zonder overeenkomstBevestiging van Uniglas:
---
Geachte heer, mevrouw,
Onze dank voor het plaatsen van een opdracht bij Uniglas.
Uw melding met melddatum 3 juni 2014 hebben wij geregistreerd onder dossiernummer ***.
Wij hebben voor de werkzaamheden een herstelbedrijf ingeschakeld, zij zullen het werkadres, *** te *** zo spoedig mogelijk bellen op telefoonnummer *** voor een afspraak.
Voor de volledigheid wijzen wij u erop dat de kosten mogelijk voor uw rekening zijn als blijkt dat de gemaakte kosten niet door uw verzekeraar en/of verhuurder worden vergoed.
Ook een eventueel eigen risico wordt bij u, dan wel uw organisatie in rekening gebracht.
Na voltooiing van de werkzaamheden wordt u verzocht de werkbon van de monteur af te tekenen.
Voor vragen kunt u ons altijd mailen via info@uniglas.nl of bellen op nummer 088 864 00 20.
---
Oftewel: geen aanbod, alleen een melding van het feit dat de glaszetter contact zou opnemen. Dat is ook gebeurt, maar door niet tijdig reageren stonden ze dus blijkbaar ongevraagd op mijn stoep het ruit af te meten.
Het werd niet verzekerd omdat onze VvE blijkbaar geen aanvullende ruitschade had meeverzekerd, in tegenstelling tot wat mij is gezegd. -
Aug 20, 2014 om 20:41Factuur zonder overeenkomstOf zie ik dat verkeerd?
-
Aug 20, 2014 om 20:41Factuur zonder overeenkomstJa, dat klopt. Maar dan nog staat in de voorwaarden dat ze zonder accordering van een aanbod (dat ik niet eens heb gehad) er geen overeenkomst is.