Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: kossie
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 1, 2014 om 21:23KPN Alles in 1Bedankt voor de uitleg en informatie. Die manier van installeren heb ik nu maar even gedaan, al ligt het punt van de telefoonaansluiting nog steeds ver van de televisie af, alleen niet zover als de meterkast. Het is een oplossing, al adviseert KPN zelf de aansluiting ISRA i.p.v. de telefooningang i.v.m. kwaliteit.
Nog steeds vind ik dat ik door KPN niet goed ben voorgelicht en dat ik nu voor een goed werkende oplossing € 100,00 moet betalen niet netjes. Dit aanbieding die ze me hebben gedaan is daardoor geen 'aanbieding' meer te noemen.
Tot slot vind ik een bedenktijd van 14 dagen vreemd dat deze bedenktijd verstrijkt in de periode dat ik niet eens gebruik maak van hun dienst(en). Mag dit zomaar? Ik kan toch niet mening hebben over een dienst die nog niet eens is ingegaan? -
Oct 1, 2014 om 20:40KPN Alles in 1Allereerst bedankt voor jullie antwoorden alleen kan ik er niet zoveel mee, helaas. Het is namelijk zo dat de installatie gedaan moet worden waar de telefoonaansluiting binnen komt in uw huis, de zogenoemde ISRA. Deze zit in de meterkast. Ten tweede hebben wij twee televisies en geen meerdere telefoonpunten dan 1 in ons appartement dus gaat het sowieso niet helemaal op.
Antwoord twee heeft blijkbaar niet goed gelezen: Er is hiervoor wel een draadloze oplossing alleen dan moet je € 100,00 betalen. Ik lees nergens terug dat ik 100 euro reken voor een internetkabel... -
Apr 23, 2013 om 17:06LevertijdBedankt alfatrion ik heb bij beide partijen een klacht ingediend.
-
Apr 23, 2013 om 11:47LevertijdZoekster,
Hartelijk dank voor je reactie. Normaliter ben ik niet zo moeilijk met een dagje later of twee dagen later bezorgen. In dit geval omdat het om een verjaardag gaat en de verkopende partij zich er zo gemakkelijk vanaf doet wel. Ik heb inmiddels de bestelling geannuleerd en krijg binnen 3 werkdagen mijn geld terug gestort.