Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: laptop2014
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 3, 2014 om 16:29reparatie en garantieHeb hetzelfde met bcc met een asuslaptop, gekocht in maart 2014. In de eerste week al terug geweest. Werkte daarna tot mei en is nu al voor de 3e reparatie voor dezelfde klacht weg. Klantenservice is onder de maat. Op mailvragen wordt algemeen gereageerd, maar niet echt op de vraag die je stelt. Vraag of ik een leenlaptop kan krijgen om de overlast te beperken en na de 3e keer hoor ik dat ze dit niet doen. Heb een aangetekende brief gestuurd waarin ik eis dat de reparatie 28 oktober 2014 gereed moet zijn. Is het inmiddels geweest, maar geen reactie van bcc op de brief, terwijl ik wel om schriftelijk antwoord heb gevraagd. Wel een mailtje dat ze dit 4x mogen doen en dat een gemiddelde reparatie 28 dagen duurt. Volgens consuwijzer staat dit niet in de wet, maar wat moet je als consument? Heb nu maar mij rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. Hopelijk kunnen zij iets. Misschien een idee?
Ik koop in ieder geval nooit meer u iets bij bcc. -
Oct 15, 2014 om 20:56kapotte laptopEdrick3,
kan ik de brief e-mailen of moet dit per post en dan zal dit denk ik aangetekend moeten? -
Oct 15, 2014 om 18:46kapotte laptop[quote=edrick3 schreef op woensdag 15 okt 2014, 18:30]Hallo laptop2014,
Koop ontbinden.
Lees hier wat Consuwijzer er over schrijft.
En met name dit.
Zie ook de voorbeeldbrieven.
Suc6
Ik heb dat geprobeerd, maar zij zeggen dat dit pas na 3 keer ter reparatie kan. U begrijpt dat ik er eigenlijk geen vertrouwen meer in heb en ik vind dat ik er erg veel hinder van het tijdspad ondervind. Tegenwoordig gaat bijna alles via internet. Dat heb ik geprobeerd duidelijk te maken. Ik ga in ieder geval een brief schrijven.
Bedankt voor het antwoord. -
Oct 15, 2014 om 18:41kapotte laptop