Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: laura72
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 12, 2013 om 12:00ikstapover.nuHallo allemaal!
Ik zou iedereen willen waarschuwen, niet met IK STAP OVER, in zee te gaan. Dit is mijn verhaal:
In juni 2013 ben ik overgestapt naar Essent met Ik Stap Over. Ik mocht dan een kado uitzoeken. 3 maanden later ontving ik eindelijk een brief met een code, waarmee ik bij Bol.com iets mocht uitzoeken.
Op 13 okt jl heb ik via Bol.com een Apple tv kastje besteld. Deze zou de volgende werkdag in huis zijn. Toen ik op 28 okt nog geen pakketje had ontvangen, heb ik contact opgenomen met Bol.com. Zij verwezen mij naar Ik Stap Over. Zij moesten namelijk aan Bol.com doorgeven dat het kado verstuurd kon worden, aldus de telefoniste. Op diezelfde dag heb ik daarom contact opgenomen met de klantenservice van Ik Stap Over. Ze zouden het uit gaan zoeken en binnen 7 dagen terugbellen. Aangezien ik niets had vernomen na 11 dagen, heb ik weer zelf contact opgenomen met jullie kantoor. De medewerker betreurde de situatie en zou mijn probleem doorspelen aan de klantenservice. Ik zou binnen 7 dagen worden terug gebeld. Ik heb hem gezegd dat ik het daar niet mee eens was en dat ik diezelfde dag nog een telefoontje wilde. Hij ging akkoord. Uiteraard werd ik die dag niet meer terug gebeld. Op maandag (11 nov 2013) heb ik weer zelf contact opgenomen en vroeg om een leidinggevende. Ik werd doorverbonden. De dame heeft alles aangehoord en vond het erg vervelend allemaal. Zij beloofde mij voor het einde van de dag terug te bellen en met een oplossing te komen. Maar u raadt het al, ook zij belde niet terug! Ik heb daarom op dinsdagochtend 11.00u wederom zelf gebeld. De telefoniste kon mij helaas niet doorverbinden (vreemd, want gisteren kon dat wel). Maar Mevrouw ging mij zeker vandaag terugbellen. U snapt dat ik er absoluut geen vertrouwen meer in heb. Je wordt bij 'Ik Stap Over' van het kastje naar de muur gestuurd! Maar afwachten of ik ooit gebeld wordt en mijn cadeau ontvang! -
Nov 12, 2013 om 11:52ikstapover.nu[quote=famke schreef op zaterdag 12 nov 2011, 11:56]Beste lezers,
Heb niet echt een vraag maar meer een opmerking.Het volgende: op 13 september werd ik gebeld door essent of ik over wilde stappen. Dat doe ik maar was altijd jaren klant bij essent nooit geen klachten maar vorig jaar over gestapt naar de nuon maar was niet tevreden over nuon dus overstappen. 2 dagen later ligt het contract in huis hoor niets meer van essent. Tot van de week er zomaar geld van mijn banknummer is afgeschreven tot mijn verbazing ook nog € 10.00 meer dan ik aan de nuon betaalde. Ik had ook nog duidelijk aangegeven dat ik nu alleen woon dus er minder verbruikt zou worden. Was van essent wel zo netjes geweest om mij een brief te sturen met het bedrag wat ze gaan afschrijven en op welke datum en zeker niet te vergeten klantnummer.
Doordat ik ging overstappen had ik recht op een kado leuk!!! Ik heb gekozen voor € 150.00 gestort op mijn rekening dat zou binnen 2 week gebeuren. Staat ook in het contract en het zou gestort worden door ikstapover.nu
We zijn nu 2 maand verder en wat denk je er is nog niets gestort. Dus ik gisteren maar eens even gebeld deze mevrouw vond het vreemd en noteerd wat gegevens van mij en zegt ik bel u terug en wat denk je ....... juist ja nog niet terug gebeld.
Het is zeker heel moeilijk om geld te storten op iemand zijn rekening als ik bij essent eens te laat betaal komen er gelijk kosten over heen. Maar ik als nieuwe klant die recht heeft op € 150.00 weten ze niet hoe ze dat moeten storten. Heb nu wel een hele vieze smaak in mijn mond en ben benieuwd of ik het nog krijg.
Dus essent als je dit leest wil je er even voor zorgen dat het van de week op mijn bank staat. Alvast bedankt!!!
Fijn weekend!
Famke