Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lenn-nl
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 30, 2014 om 14:45afwijkend product geleverd door topprice24.nlHallo mahadma, bedankt voor je reactie.
Ik zit binnen die 14 dagen, maar die standaard retour regeling stelt dat de verzendkosten voor mijn rekening zijn, en dat het product origineel verpakt moet zijn of er kunnen nog aanvullende kosten in rekening gebracht worden ook.
Dus ik zou er geld op toe leggen terwijl het de shop is die een non-conform product heeft geleverd, ik denk dat hier andere rechten van toepassing zijn? Toch? -
Feb 5, 2014 om 19:36Cruciaal afwijkend product geleverd door fitnessdigital.nl.. Wat zijn mijn rechten 3 weken later?Ik kan melden dat alles naar tevredenheid is opgelost en afgerond. Het heeft even geduurd maar dat ligt niet aan de service, ik heb het zelf gewoon erg druk gehad. De service is van begin af aan vriendelijk en behulpzaam geweest. Dit was een incidentje, goed opgelost. Ik zal hier met vertrouwen opnieuw kopen.
Bedankt voor jullie hulp en/of aandacht! -
Feb 1, 2014 om 13:14Cruciaal afwijkend product geleverd door fitnessdigital.nl.. Wat zijn mijn rechten 3 weken later?Bedankt voor je uitgebreide reactie Alfatrion! Dat retentierecht was ik me nog niet van bewust, de winkel had in eerste instantie ook een idee voor de afwikkeling die daar aan voorbij gaat. Dus wellicht heb ik nog iets aan deze kennis. Ze zijn echter wel behulpzaam dus ik verwacht geen grote problemen meer, maar altijd beter om goed beslagen ten ijs te komen.
Maandag hopelijk weer een update! -
Jan 31, 2014 om 20:17Cruciaal afwijkend product geleverd door fitnessdigital.nl.. Wat zijn mijn rechten 3 weken later?Even een update: Ik heb gelijk gekregen en we zijn bezig met een mooie oplossing, ik word goed geholpen maar ik heb het best druk dus ik heb niet veel contact kunnen hebben. Maandag weer verder dus.. maar de ervaring is tot zover wel positief. Ik zal tzt de uitkomt nog met jullie delen!
-
Jan 28, 2014 om 10:23Cruciaal afwijkend product geleverd door fitnessdigital.nl.. Wat zijn mijn rechten 3 weken later?Bedankt zoekster! Ik zal uiterlijk morgen voor 15:00 weer contact opnemen met deze winkel, dit maal ook met een referentie aan deze correspondentie. Als er in de tussentijd nog meer nuttige reacties worden geplaatst is dat altijd welkom. Ik zal hier vervolgens ook laten weten hoe het word afgewikkeld.
Groeten, Lenn -
Jan 28, 2014 om 08:28Cruciaal afwijkend product geleverd door fitnessdigital.nl.. Wat zijn mijn rechten 3 weken later?Bedankt van je reactie Jan. Er zijn geen verschillende type nummers. De betreffende hometrainer heeft slechts 8 weerstanden, op hun webpagina stond ten onrechte aangegeven dat hij er 16 zou hebben. Dit is ook door de medewerker van de klantenservice erkend en inmiddels gecorrigeerd. Maar ik heb screenshots en dergelijke die het nog kunnen aantonen.