Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lessis
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Nov 23, 2015 om 13:31Klacht over Crosmo BV - AlektumOok ik deel deze ervaring:
Heb de brief verstuurd met de volgende inleiding --> zo wordt inzichtelijk wat mijn probleem met crosmo products is.
Goedemiddag,
Afgelopen week heb ik u een mail van u mogen ontvangen dat ik een vervolg pakket moet gaan betalen, hier heb ik op gereageerd en tot dusver helaas nog geen reactie mogen ontvangen.
Wat ik wel heb mogen ontvangen zijn erg veel herinneringsmailtjes / sms.
Het is naar mijn idee een hele rare situatie. Het is natuurlijk erg vreemd dat jullie zo reageren als ik immers een GRATIS proefpakket heb aangevraagd!
Naast dat zijn er deze rare acties
- erg hoge kosten en de druk van in rekening brengen voor wat?
- push berichten versturen zonder dat ik hiervan op de hoogte ben en of toestemming voor heb gegeven.
- geen reactie op mijn mail
- het pushen van een vervolg pakket --> dit wil ik niet!
- het nu op eens niet meer kunnen bestellen van een proefpakket??
Na aanleiding van bovenstaand bericht, stuur ik u hierbij een brief waar bij ik weiger om te betalen totdat ik hier bewijs of de juiste informatie van heb ontvangen.
Ook heb ik ook een melding geplaatst op diverse sites.
Jammer van het product deze procedure.
Voor meer informatie verwijs ik u naar mijn brief,
Vriendelijke groet,