Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lieske1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 2, 2014 om 18:47HOME24Hier ook problemen met HOME24, 21 juli twee bijzettafeltjes besteld. Redelijk snel geleverd maar, helaas, een van de tafeltjes was kapot.
Artikel retour gestuurd na overleg met Home24, zodat ze een nieuwe zouden leveren. NIKS meer vernomen van deze partij, na vele mails en telefoontjes die niet beantwoord worden. Op facebook een bericht geplaatst op hun pagina, waar ze uiteindelijk op reageerde dat ik een mail moest sturen met bestelnummer en dergelijke, dat het dan in orde zou komen.
Dit is nu 2 weken geleden gebeurd, en wederom horen we niks van Home24.
Het wordt eens tijd dat dit hele bedrijf, dus alle "24" webwinkels goed doorgelicht worden en geconfronteerd worden met hun slechte praktijken.
Bij ons gaat het dan nog over +/- 80 euro, maar heb al meerdere mensen gehoord die voor honderden euro's het schip in zijn gegaan, hun facebook staat er vol mee....