Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lilama
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 9, 2013 om 23:31veranderen van providerBeste oplossing, verander je adres in @hotmail.com - @hotmail.nl - @gmail of dat soort adressen. Kun je overal mee naartoe nemen maar ook overal ter wereld( tenminste hotmail.com de andere heb ik geen ervaring mee) bekijken.
-
Oct 7, 2013 om 13:55Tv binnen twee weken stuk en nog steeds in reparatieDit is blijkbaar een normale wijze van handelen tegenwoordig. Ik heb zelf nu met een dergelijke zaak van doen. (zie reparatie en garantie Philips TV) Ook dit toestel dag ik bij een goed bedrijf (EXPERT ZELHEM) gekocht te hebben. Na een strijd van meer dan een week en advies inwinning bij oa consuwijzer.nl, heb ik de conclusie moeten trekken dat de klant geen koning meer is, maar een melkkoe. Misschien dat inderdaad een klachtebrief naar het hoofdkantoor nog helpt. veel sucses.
-
Oct 7, 2013 om 13:07garantiebepaling PhilipsIk wil deze discussie hierbij afsluiten. Iedereen bedankt voor zijn mee denken en zijn welgemeende adviezen. De slotconclusie is, dat we eigenlijk alleen de mogelijk hebben te accepteren wat de verkoper ons voorstel of om ons eigen toestel ongeprepareerd terug te vorderen. Na bij consuwijzer juridisch advies te hebben ingewonnen, blijkt dat er volgens de wet mogelijkheden zijn om dit op deze manier uit te voeren. EXPERT gaat hiermee dus niet buiten zijn boekje en de klant mag slikken. Ik kan dus eigenlijk iedereen alleen maar adviseren om bij aankoop van een radio tv- laptop pc e.d. te vragen wat er bij een eventuele reparatie tijdens de garantie gebeurd. Dit voorkomt onnodige en vervelende verrassingen. Nogmaals iedereen bedankt. Lilama
-
Oct 4, 2013 om 23:33garantiebepaling PhilipsHet toestel is begin 2012 gekocht, dus valt nog ruim binnen de garantie. Wat er gesteld wordt is, dat de reparatie te duur is of te lang duurt en er daarom een ander toestel dat minder oud is en in goede staat wordt aangeboden. Dit is niet controleerbaar. Volgens mij heb ik ook niets met de opvatting van Philips te doen maar alleen maar met de verkoper. Verder vindt ik het raar dat Philips eenzijdig een dergelijk besluit denkt te mogen nemen.
-
Oct 4, 2013 om 12:58garantiebepaling Philips[quote=tijger1 schreef op vrijdag 4 okt 2013, 12:52]Maar eat doet het er toe door wie wordt gerepareerd? Hoe oud is de tv?
Valt binnen het garantie termijn