Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: linda1969
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 19, 2017 om 10:27Hans Anders en VGZIk heb precies hetzelfde probleem. Ik heb mijn bril eind december uitgezocht bij Hans Anders (en ook direct betaald) en deze was begin januari klaar. Op dat moment kreeg ik de factuur pas dus ik heb hem ingediend bij VGZ. Deze werd ook niet in behandeling genomen bij VGZ om dezelfde redenen.
De procedure was volgens hen per 1 januari veranderd. Op het moment dat ik de bril bestelde was dit dus nog niet aan de orde, maar de factuur staat op 2017 dus zou Hans Anders deze declaratie moeten indienen. Volgens hen gaat dat niet meer omdat ik de factuur al betaald heb.
Ik word nu ook van het kastje naar de muur gestuurd, heb inmiddels mijn verhaal naar de redactie van Kassa gestuurd, dus het krijgt nog wel een staartje denk ik. -
Nov 8, 2013 om 13:29Problemen met ING stortautomaatIk heb gisteren 275 euro gestort, 2 biljetten van 50 euro, 8 biljetten van 20 euro, 1 biljet van 10 euro en 1 van 5 euro.
Het biljet van 10 euro werd in 1 e instantie niet geaccepteerd, maar nadat ik het biljet had gladgestreken werd het alsnog ingenomen. Vervolgens kreeg ik de melding dat ik 255 euro gestort zou hebben, waar ik niet mee akkoord ging. Ik ging naar de balie om een klacht in te dienen, zij hebben gebeld met het hoofdkantoor, en er werd mij verteld dat er geen onvolkomenheden opgemerkt waren. Er loopt nu een klacht, want ik heb echt wel 275 euro gestort, ik had het bedrag thuis geteld en in een envelop opgeborgen. Dit is niet de 1 e keer dat het fout ging, een paar maanden geleden klopte het ook niet, maar toen kon men op afstand zien dat ik gelijk had en kreeg ik alsnog het juiste bedrag op mijn rekening.ik ben heel benieuwd hoe het nu afloopt. Die 20 euro wil ik echt wel terug. Ik ga in ieder geval nooit meer met die automaat geld storten, dan maar gewoon aan de kasbalie. -
Aug 29, 2012 om 18:12Geen garantie op Ipad??Dat heb ik dus ook gezegd tegen de man die ik van Online aan de telefoon had, maar hij zei dat hij niets voor me kon doen, dat ik het met Dimass moest regelen.
En zo word ik van het kastje naar de muur gestuurd.
En ik heb wel degelijk recht op garantie, dat stond ook in de brief die bij de Ipad zat.