Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: louissa
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 19, 2012 om 11:14Klacht Tele2 ik weet het niet meer[quote=maggy m. schreef op zondag 18 mrt 2012, 21:15]Hebben jullie al iets besloten over te ondernemen actie? ik doe graag mee. Heb ook slechte ervaringen met tele2 en ze komen elke keer met een nieuwe smoes. Maar ik zit er ook nog bijna een half jaar aan vast voor het contract kan worden opgezegd. Heb gister al een klacht op hun faceboopagina gezet, maar geen reacties en die site wordt ook niet zo vaak bezocht, denk ik, dus heb 'm maar weer verwijderd. Het is inderdaad onvoorstelbaar dat het bedrijf gewoon door kan gaan. En ook de klachten over onterechte telefoonrekeningen... Ik verdenk ze daar bij ons ook van, maar kan dat niet bewijzen.
Beste Maggy m.
Ook ik dacht dat ik er nu eindelijk vanaf zou zijn na mijn aangetekende brief, en telefonisch contact. Mij werd verteld dat nu alles stop gezet zou zijn ZONDER AFKOOPSOM. Krijg ik hele hoge rekeningen thuis gestuurd. Ik weer gebeld, aangegeven dat ze de Administratie kosten en de verzendkosten moeten crediteren want dit was niet de afspraak!! Ook was er ineens wel weer een afkoopsom, ik heb aangegeven niet te betalen voordat alles is geregeld. Er moet zeker actie ondernomen worden. Want dit gaat te ver, en wij zijn niet de enige. Heb jij enkele ideeen??
Gr. Louissa -
Mar 16, 2012 om 16:33Werkgever wilt mijn vakantiegeld niet uitbetalen!![quote]Is u toen verteld dat dit viel onder "vrij op te nemen vakantieuren" ? Zo ja en u bent gegaan dan had u kunnen weten dat uw vakantieuren snel zouden minderen. Als u dat niet verteld is, is het "vroeger naar huis sturen" gebeurd op rekening van de werkgever.
Hier hebben ze mij nooit iets over verteld, ik vroeg al eerder hoe het dan zat met mijn overige uren, maar toen gaven zij aan dat deze gewoon uitbetaald werden. Er werd niet gesproken over vakantiedagen.
Verder staat er niets bijzonders of dergelijke dingen over mijn vakantiegeld in mijn contract.
[quote]Als dat niet zo is kan u alleen wettelijke stappen ondernemen als u er recht op heeft.
Ik heb inmiddels contact opgenomen met een vertegenwoordiger, mijn werkgever zit fout!! -
Mar 15, 2012 om 22:26dubbele declaratie medicijnenNou, die eigen risico die "weer" zo verhoogd is dat vind ik toch echter wel schandalig!! Mensen die in de AOW zitten, of een lage inkomen hebben of die in de ww terrecht komen mogen ze de eigen risico toch wel wat gaan verlagen voor mij... En dat noemen ze bezuinigen ;) Laten ze maar eerst al die salarissen inkorten bij de ministers ect ect.. Die zitten elke avond op hun gat op een luxe bank van een paar ruggen en noem zo maar op.. Zo schandalig vind ik het Wat minder geven aan die goede doelen ook voor andere landen want dat geld wat er gestort wordt, hoor je ook nooit meer wat van Waar gaat dit heen??
-
Mar 15, 2012 om 22:18een TV toestel zonder reclameIk vind 20 minuten zelf ook een beetje te lang.
Ik kan me even niet meer herinneren bij welke zender dit is, maar die doet regelmatig als de film weer is gestart na de reclame, na een kwartier WEER de reclame er door heen.
Vind reclame niet zo erg, maar zo lang en zo vaak vind ik toch wel behoorlijk irritant!! Gelukkig heb ik ook Film1 en Film2 ;) En kan ik opnemen, dat scheelt... -
Feb 10, 2012 om 16:11Klacht Tele2 ik weet het niet meerBeste Liannebee,
Ik heb een Aangetekende brief verzonden en het duurde even voordat ze mij belde. Uiteindelijk kwamen ze met van die kut voorstellen waar ik geen reet aan heb en heb aangegeven daar alsnog weg te willen ZONDER afkoopsom.
Uiteidelijk ben ik wel afgemeld, en heb aangegeven de gebruikerskosten wel te betelen.
Krijg ik een factuur met kosten van het verzenden van het pakket... Deze mensen begrijpen het hier echt niet. Ik snap niet dat Tele2 uberhoudt nog loopt.
Goedkoop met de slechste service die er maarr bestaat!!
Wat is jouw idee eigenlijk om te ondernemen??
=liannebee schreef op vrijdag 10 feb 2012, 13:34: De klachten over Tele 2 zijn niet op 2 handen te tellen, zeg maar.
Zoals ik hier op de Kassa site lees, zijn er erg veel reacties over Tele 2.
Ook op de site van Tele 2 staan veel klachten.
Mijn vraag is of er iets ondernomen kan worden als we ons verenigen,
aan mijn klacht wordt immers al meer dan een half jaar niets verandert.
Samen een stap vooruit ?? -
Nov 13, 2011 om 22:34Klacht Tele2 ik weet het niet meer[quote=grootvader schreef op zondag 13 nov 2011, 22:16]Dit zijn nu typisch die zaken die men NIET per telefoon moet afhandelen maar per brief (of per fax of e-mail -- met bericht van ontvangst ) !!!
Per brief dan aangetekend (met bericht van ontvangst) waarin u hen in gebreke stelt en van hun eist een en ander zonder kosten (en eventuele teruggave van abonnementsgeld vanaf het moment waar dit fout ging).
Tsja, Tele 2. Niet voor niets het zwarte schaap van die telecommarkt.
Zij hebben dit ongetwijfeld ook zelf al begrepen toen zij hun bedrijfsstrategie gingen opzetten.
De Vrije Vogel
Beste mevrouw, mijnheer De Vrije Vogel,
Bedankt voor uw tip, ik ga hun zeker op deze manier benaderen.
Mvg,
Louissa