Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: lynn42
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 11, 2018 om 13:04BKR notering en belangen bij een woningHallo,
ook ik heb door een BKR notering in een zelfde situatie gezeten. Ik heb echter contact opgenomen met het bedrijf dat mij (door mijn eigen schuld) deze notering heeft bezorgd. Ik heb de situatie uitgelegd, en vriendelijk gevraagd of zij de BKR melding wilde verwijderen, aangezien hij er ook al 4 jaar stond. Tot mijn verbazing kreeg ik 2 dagen later bericht dat ze de melding hadden verwijderd..
proberen kan altijd nietwaar? -
Dec 7, 2016 om 13:07Advertentie: gratis proberen, maar dan achteraf toch geld afboekenMaak u niet druk! Ook ik ben hier een aantal jaren geleden ingestonken. Uiteindelijk kreeg ik een dreigbrief van (hun eigen) incasso buro, met torenhoge kosten en de belofte (dreiging?) van een rechtszaak.
ik heb toen teruggeschreven, gemaild en geloof ik ook nog gefaxt dat ik me heel erg verheugde op de komende rechtszaak...en dat ik ze dan wel zou zien in de rechtszaal..
nooit meer wat gehoord.... -
Sep 7, 2016 om 15:17Typhone weigert geannuleerd abonnement te verwerkenIk heb het probleem op klacht.nl geplaatst, zoals zoekster mij adviseerde. (Waarvoor dank) , kreeg vanmorgen mail van klacht.nl dat Typhone mijn klacht niet in behandeling wenst te nemen....ben ik mooi klaar mee!
-
Jun 5, 2015 om 14:58opladen tabletIk had hetzelfde probleem met mijn iPad. Bleek inderdaad aan de oplader te liggen. Nieuwe gekocht, binnen 2 uur volledig opgeladen! Zou dit eerst eens proberen voor je andere (dure) maatregelen neemt.
-
Apr 28, 2015 om 21:28Upc/ZiggoIs wel zó, krijg rekening van 39,95, PM en na telefoontje deze uitleg..
-
Apr 28, 2015 om 20:43Upc/Ziggo[quote=carola.83 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 20:28][quote=lynn42 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 20:24]Ik was klant bij upc, had een abonnement van 29,95 per maand. Nu is upc Ziggo geworden en moet Ik ineens 39,95 per maand betalen. Ik bellen...ja meneer...dit is beleid..misschien huurt u films via ons, en betaald u deze niet, daarom brengen wij 10 euro per maand extra in rekening . Als wij na 6 maanden merken dat u geen films afneemt, dan verrekenen wij dit bedrag. Dit is toch belachelijk? Ik heb nog nooit betaalde films afgenomen van upc! Mag dit zomaar?
Of jij begrijpt het niet, of ik begrijp het niet.
Carola, wat begrijp ik dan niet? Ik snap er inderdaad niks van..?? -
Apr 28, 2015 om 20:39Upc/Ziggo[quote=lynn42 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 20:24]Ik was klant bij upc, had een abonnement van 29,95 per maand. Nu is upc Ziggo geworden en moet Ik ineens 39,95 per maand betalen. Ik bellen...ja meneer...dit is beleid..misschien huurt u films via ons, en betaald u deze niet, daarom brengen wij 10 euro per maand extra in rekening . Als wij na 6 maanden merken dat u geen films afneemt, dan verrekenen wij dit bedrag. Dit is toch belachelijk? Ik heb nog nooit betaalde films afgenomen van upc! Mag dit zomaar?
Ik snap het wel hoor...Ziggo zegt dat dit hun beleid is voor het geval ik films afneem en ze niet betaal...ik heb bij upc nooit films afgenomen, dit moeten ze toch ook kunnen zien..nu moet ik verplicht 10 euro per maand extra betalen voor iets wat ik niet doe...nooit gedaan heb....pfff...als ze klanten willen kwijtraken, moeten ze vooral zo doorgaan! -
Apr 28, 2015 om 20:35Upc/Ziggo[quote=lynn42 schreef op dinsdag 28 apr 2015, 20:24]Ik was klant bij upc, had een abonnement van 29,95 per maand. Nu is upc Ziggo geworden en moet Ik ineens 39,95 per maand betalen. Ik bellen...ja meneer...dit is beleid..misschien huurt u films via ons, en betaald u deze niet, daarom brengen wij 10 euro per maand extra in rekening . Als wij na 6 maanden merken dat u geen films afneemt, dan verrekenen wij dit bedrag. Dit is toch belachelijk? Ik heb nog nooit betaalde films afgenomen van upc! Mag dit zomaar?
-
Mar 21, 2014 om 14:15Solay, een bedrijf dat ongevraagd vervolgzendingen Multivitamines toestuurtHelaas ben ik er een aantal jaren geleden ook ingestonken, zij het dan met afslankpillen.
Met een beetje googelen bent u er waarschijnlijk al achter gekomen dat het incassoburo van het bedrijf zelf is..
Ik heb een brief/aangetekende brief/en email gestuurd dat ik met heeeeeeel veel vertrouwen de rechtszaak tegemoet zag en mij hier ook enorm op verheugde...
Nooit meer wat gehoord..... -
Jan 30, 2014 om 19:58te weinig aangerekendBen wel een jaar of 3 te laat met reageren, maar dit kan niet!
Als een klant niet het hele bedrag pint wat er gescand is door de kassa, blijft er een restbedrag staan en print de kassa echt geen bon uit. Ik ben Cassiers en wet waar ik ober praat! Dit kan niet!