Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: mady
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 6, 2012 om 02:17Onzin werfings verhalen bij KPNHet enige wat u kan doen is een andere provider kiezen want KPN zal niets doen. Die ervaring heb ik recent gehad. Ik was bij Freeler wat overgenomen is door HET Net en nu KPN. KPN heeft telefonie en internet gesplitst en moet nu na een jaar € 5 meer betalen met een verplichte automatische incasso. Hier per mail bezwaar tegen gemaakt. Kreeg steeds standaard mails terug. 5x moeten uitleggen hoe en wat. Het antwoord is doodleuk dan zegd u het abonnement maar op. Oja u bent wel verplicht om het eerste jaar bij KPN te blijven daar heeft u voor getekend. Nu was dat in mijn geval niet en mocht ik na een maand weg. Het interreseerd ze helemaal niets.
Mady -
Mar 15, 2012 om 00:54contractnummersHet gebeurt wel vaker dat een contractnummer veranderd wordt door b.v. reorganisatie in het bedrijf. Er hoeft hier niet voor getekend te worden. Men moet de klant dan wel hierover berichten. Je kan alsnog vragen om een kopie van die brief te sturen.
Een doorlopend krediet kan ook een rentekrediet zijn. Als je geen aflossing betaald maar alleen rente zal er altijd een polis aan gekoppeld zijn. Die moet ervoor zorgen dat na ca 15 jaar de lening er mee afbetaald wordt. Dat kan een kapitaal verzekering zijn (waardevast) of een aandelen verzekering ( dan zal het geld beslist niet genoeg zijn met de huidige aandelenmarkt).
Men kan een doorlopend krediet ( dan betaal je rente + aflossing) niet zomaar veranderen in een rentekrediet. Dat zou betekenen dat je de lening niet zou aflossen. Dat doet geen enkele financieringsmy. Ik denk dus dat er altijd alleen maar rente betaald is en je aan een verzekeringsmaatschappij nog premie betaald voor een polis..
€ 200 aan rente kan. Dat ligt aan de hoogte van het geleende bedrag en het saldo wat openstaat.
Als je een doorlopend of rente krediet heb behoor je elke maand een overzicht te krijgen. Hierop staat ook de rente vermeld en hoeveel % het is. Ook het nieuwe contractnummer zou hier op te zien moeten zijn.
Wat de reactie even af. Kijk of je het contract nog heb en lees dat na. In de voorwaarden van het contract kan je de betaalwijze vaak niet vinden. Vraag anders bij de bank om een kopie contract
Succes