Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: maicolgerritsen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 25, 2015 om 20:00windows 10 en bitdefender[quote=edrick3 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 17:35]Hallo maicolgerritesen,
..... En op de laptop is Bitdefender internetsecurity 2014 geïnstalleerd en op de de pc Eset smartcare. ......
Wat heeft dat met W10 te maken? Ontgaat me even.
Even geduldig afwachten tot je aan de beurt bent.
En anders 'geforceerd' downloaden: klik hier.
Met vr.gr.
Heb inmiddels gebruik gemaakt van de media creation tool van microsoft. En na het downloaden van windows 10, bleek dat de programma van bitdefender was verdwenen. Kennelijk is bitdefender nog niet compatibel met windows 10 -
Aug 25, 2015 om 19:56windows 10 en bitdefender[quote=edrick3 schreef op dinsdag 25 aug 2015, 17:35]Hallo maicolgerritesen,
..... En op de laptop is Bitdefender internetsecurity 2014 geïnstalleerd en op de de pc Eset smartcare. ......
Wat heeft dat met W10 te maken? Ontgaat me even.
Even geduldig afwachten tot je aan de beurt bent.
En anders 'geforceerd' downloaden: klik hier.
Met vr.gr. -
Aug 12, 2013 om 19:35Overstappen van glasvezel naar glasvezel providerJe kunt wel overstappen van een glasvezelprovider naar een ander glasvezelprovider, alleen je moet er wel rekening meehouden dat je voor een aantal weken geen internetdiensten heb.
Ik wilde zelf overstappen van Kpn naar Lijbrandt en dat ging alleen als ik mijn abonnement bij Kpn opzeg en dan duurt 5 weken voordat Lijbrandt mij weer kan aansluiten. Het probleem met glasvezel is te vergelijken met het adsl probleem van een aantal jaren geleden.
Zolang de providers geen overeenkomst met elkaar sluiten over het overnemen van elkaars klanten, zul je altijd dit probleem houden.
Een goed onderwerp voor Kassa. -
Aug 9, 2013 om 11:41Overstappen van glasvezel internetprovider naar andere glasvezel internetproviderOok ik wilde overstappen van KPN glasvezel naar Lijbrandt glasvezel.
Op 23 mei kreeg ik een welkomsbrief van Lijbrandt waarin ze me welkom heten.
Aangezien ik had gekozen om het abonnement op 22 juli in wilde laten gaan, heb ik er geen aandacht aangeven.
Afgelopen week heb ik gekeken naar mijn orderstatus en ik ontdekte dat er een fout was opgetreden. Ik heb contact opgenomen met lijbrandt. Ze vertelde dat ze niets konden doen omdat ik al een glasvezelabonnement had bij een andere provider. Vandaag (9-8-13) ben ik teruggebeld door Lijbrandt, waarin ze duidelijk maken dat ik eerst mijn huidige abonnement moet opzeggen, en dat ze daarna mij pas konden aansluiten. En dat gaat 5 weken duren. 5 weken geen telefoon, internet en tv. Ik vind dit een vorm van monopolie van de providers.
Ik heb ook al gebeld met consuwijzer over deze gang van zaken, en hierover word ik teruggebeld.