Antwoorden gegeven door: marita5
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 15, 2024 om 13:52Schoenen niet ontvangen van zalandoHallo Janarents ,
Neem contact op met Zalando , deze heeft een overeenkomst met Post.nl , u niet .
Tel.nr : 0800 0227087
E-mail service@zalando.nl
Bied dit geen oplossing , kunt u een klacht indienen bij Thuiswinkel.org , Zalando is hierbij aangesloten , klik op de rode regels .
https://www.thuiswinkel.org/leden/zalando-nl/certificaat
https://www.thuiswinkel.org/consumenten/helpcenter/klacht-indienen/ -
May 15, 2024 om 08:41Windows life mail mappen verdwenenHallo Witteke ,
Zie deze link ,
https://www.emailadepts.com/nl/blog/herstel-verloren-mappen-van-windows-live-mail.htm -
May 15, 2024 om 08:17Vreemde incasso paypal via rivertyHallo Dee010420 ,
Lees hier veelgestelde vragen m.n onder : Veiligheid , privacy & persoonsgegevens , klik op de rode regels .
https://my.riverty.com/nl-be/support/faq?type=faq
https://nl.riverty.support/hc/nl
Contact Riverty Back in Flow ,
https://be.flow.riverty.com/contact -
May 12, 2024 om 09:53Mag albert heijn de prijs van een bestelling zomaar verhogen?Hallo Ds1992 ,
Digitale Pakbon
Je ontvangt een digitale pakbon bij je online bestelling. Hiermee besparen we jaarlijks 71.000 kg papier. Deze besparing past binnen onze ambitie om de impact op het klimaat te beperken. De digitale pakbon ontvang je via de mail, zelfs al voordat je bestelling is afgeleverd. Zo weet je precies wat je gaat ontvangen en af gaat rekenen. Ook handig: de digitale pakbon heb je altijd binnen handbereik!
Klik hier voor meer informatie
Wanneer krijg ik de factuur ?
Vlak nadat je boodschappen zijn bezorgd, staat je factuur al online. Je kan dan zien hoeveel statiegeld er is verrekend en wat je uiteindelijk hebt betaald. De factuur vind je terug bij facturen of in de AH app in je profiel bij 'Mijn bestellingen'.
Wat staat er op de Factuur ?
Op je factuur zie je:
Jouw gegevens en het ordernummer
De artikelen met de omschrijving en de prijs, Nix18 artikelen en gratis toevoegingen
Niet leverbare producten
Jouw voordeel (de Bonuskorting)
Verpakkingen en statiegeld
Koopzegels (als je die spaart)
Service (bezorgkosten)
Zie deze links ,
https://www.ah.nl/klantenservice/zoeken?query=statiegeld
https://www.ah.nl/klantenservice/online-bestellen
-
May 10, 2024 om 13:04RolluikHallo Ida B ,
Neem contact op met de curator van dit bedrijf , deze kan u daar meer over vertellen . -
May 10, 2024 om 08:40Cookies???Hallo Rienvh ,
Lees deze informatie eens door , klik op de rode regels .
https://cookies.bnnvara.nl/sites/BNNVARA/bnnvara.nl/settings.html?version=v3.2.6-vubdu&referrer=https%3A%2F%2Fwww.bnnvara.nl%2Fkassa%2Fartikelen%2Fonderzoek-websites-negeren-weigering-cookies-massaal
https://www.bnnvara.nl/privacy-en-cookie-statement
https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/onderzoek-websites-negeren-weigering-cookies-massaal
Ik heb de extensies : I don`t care about cookies en click en clean geïnstalleerd . -
May 9, 2024 om 09:27Oude stroom meter verplicht vervangen ?Hallo Rob30-06 ,
Mag ik mijn oude meter houden ?
Nee, u bent verplicht om uw oude meter om te ruilen als hij afgekeurd of kapot is. Uw netbeheerder houdt bij wanneer hij de meters moet vervangen. Een oude meter werkt misschien niet goed meer. U krijgt dan een slimme meter of een digitale meter. De oude analoge meters verdwijnen.
Hebt u een slimme meter gekregen? Dan kunt u kiezen of de netbeheerder de meterstanden automatisch uitleest of niet. Neem contact op met uw netbeheerder als u niet wilt dat hij uw meterstanden uitleest
https://www.consuwijzer.nl/elektriciteit-en-gas/meters-meterstanden-verbruik/de-slimme-meter -
May 8, 2024 om 08:18FOUTEN OP DE KASSA BON BIJ DE VOMARHallo Vanaorchidee ,
Veelgestelde Vragen ,
Mijn kassabon klopt niet .
Wanneer je constateert dat een product niet goed is verwerkt op de kassabon dan kun je met de kassabon naar de servicebalie van de betreffende winkel gaan.
Ik heb een klacht over een winkel , Waar kan ik hiermee terecht ?
Met een klacht kun je terecht bij de filiaalmanager van de desbetreffende winkel. Ook kun je contact opnemen met de klantenservice met behulp van het online contactformulier of telefonisch van maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 14.00 uur via 072-750 25 55 met uitzondering van feestdagen
https://www.vomar.nl/klantenservice .
https://www.vomar.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen -
May 8, 2024 om 00:51Tarieven domeinnaamHallo Teesee64 ,
Lees hier eens , klik op de rode regel .
https://www.transip.nl/legal-and-security/algemene-voorwaarden/actievoorwaarden/ -
May 7, 2024 om 11:19Merkkleding besteld, chinees goed gekregenHallo C Koot ,
Kunt u mij adviseren?
Ja , verwijder uw tel .nr , u bent op een openbaar forum , klik op het pijltje en klik op verwijderen , dit moet u doen binnen 1 uur .
De site Bertina Mode is geregistreerd op 4 - 3 - 2024 , is een dropshipper , spullen komen uit China , site is inmiddels uit de lucht .
Site staat ook vermeldt bij malafide handelspartijen , klik op de rode regels .
https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/bekende-malafide-handelspartijen.html
Klachten op Trustpilot ,
https://nl.trustpilot.com/review/bertinamoda.com
Controleren of een site betrouwbaar is .
https://www.eccnederland.nl/nl/nieuws/shoppen-bij-een-shopify-webwinkel-let-op-frauduleuze-verkopers
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/dropshipping-check-goed-waar-je-bestelt
https://opgelicht.avrotros.nl/hulp/vraag-antwoord/artikel/dropshipping-hoe-werkt-het-en-is-dit-oplichting/
https://opgelicht.avrotros.nl/hulp/vraag-antwoord/artikel/dropshipping-via-aliexpress-hoe-herken-je-deze-webshops-en-is-er-sprake-van-oplichting/
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen
https://www.consumentenbond.nl/online-kopen
https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/controleer-handelspartij.html
https://www.politie.nl/aangifte-of-melding-doen/bekende-malafide-handelspartijen.html