Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: marjaa
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 12, 2017 om 23:00Tele2 brengt ruim €300,- extra in rekening wegens gebruikte data@awyeah28: vervolg: ik kan geen mail aan tele2 sturen, die mogelijkheid ontbreekt. Op advies klantenservice heb ik formulier vergoedingsregeling ingevuld. Daar moest ik in 140 tekens gebeurtenis beschrijven. Er zou telefonisch of per mail contact met me opgenomen worden. Deze aanvraag is afgewezen per sms zonder opgave van redenen. Weer op advies van klantenservice heb ik klachtenformulier ingevuld, mede omdat je daar ruimte voor 1000 tekens hebt om je verhaal te vertellen. En daarin heb ik eea uitgelegd en inderdaad gevraagd om coulance.
-
Jan 12, 2017 om 22:54Tele2 brengt ruim €300,- extra in rekening wegens gebruikte data@aurora1: zie mijn reactie aan @diewilik over blijven bij tele2.
ik heb hiervoor 4 jaar een smartphone gehad zonder wat voor probleem dan ook, behalve dat ie dan nu gestolen is. Motorola blijkt heel anders te werken dan Samsung.
wat betreft de tip tot lezen, die stel ik nog even uit, want over 7 uur vertrek ik naar het vliegveld en heb dan wekenlang waarschijnlijk geen wifi.
@awyeah28: jaaaaa, dank je voor deze begripvolle reactie. Dat begrip heb ik inderdaad erg gemist. Het zijn hele vervelende weken met diefstal in buitenland van telefoon (en geld en pinpas) en daarbovenop na terugkeer in Nederland dit gedoe met de telefoon. Wat natuurlijk door mijn (niet) handelen komt, dat weet ik zelf ook wel. Maar blijft staan, dat ik het vreemd vind dat tele2 pas ingrijpt bij verbruik van 300,-, waarvan ik overigens nooit een factuur of wat dan ook heb ontvangen. Alle informatie heb ik gekregen doordat ik meerdere keren heb gechat met tele2. -
Jan 12, 2017 om 21:50Tele2 brengt ruim €300,- extra in rekening wegens gebruikte data@akkerdistel: gisteren gevraagd aan tele2 om ook aan hun kant data uit te zetten. Volgens diegene van klantenservice kan dat niet.
@diewilik: ik heb een schriftelijke verklaring van de coolblue medewerker. Probleem was dat alleen mobiele data uitzetten niet afdoende was. Dat had ik zelf al gedaan. Er moest op een lastig te vinden onderdeel ook wat gedaan worden. Bovendien lukte het alleen na update android.
het enige probleem dat ik met tele2 eerder had, was dat ik niet op Mijntele2 kon komen. Aangezien er nooit bijzonderheden waren rond mijn abonnement, en zij het goedkoopste abonnement aanboden voor mijn gebruik, was er voor mij als weldenkend mens geen reden om over te stappen. -
Jan 12, 2017 om 21:40Tele2 brengt ruim €300,- extra in rekening wegens gebruikte data@tijger: 3G niet uitzetten? Gaat de telefoon buitenshuis dan niet automatisch op 3G. Ik weet niet of ik buitenshuis zonder 3G niet kan bellen, omdat mijn diensten zijn afgesloten.
@halex: had ik maar een huis in Spanje... De kosten zijn €1,- per mb, omdat ik geen mobiele databundel heb volgens chatten met tele2. Overigens heb ik nooit een factuur gekregen.
@diumenge: ja uiteraard, maar er is iets geleverd wat hooguit € 10,- kost, en gezien de omstandigheden had ik enige klantvriendelijkheid wel verwacht. Te meer, daar ik van verschillende mensen hoorde, toen ik het net wist en erg geschrokken was, dat zij dat ook hadden gehad met nieuwe telefoon. 2 mensen hoefden niets te betalen, 1 een klein bedrag en 1 50%. Zij waren geen klant van tele2.
@pino123: zoals ik schrijf is messenger op dit motorola toestel geen onderdeel van facebook. Ik heb geen facebook op mijn telefoon. En dus heb ik messenger niet geinstalleerd. Motorola gebruikt messenger voor sms. Dus uw verhaal over onkunde van mij betreffende facebook is onzin. -
Jan 12, 2017 om 00:47Tele2 brengt ruim €300,- extra in rekening wegens gebruikte dataJa, mijn fout was dat ik thuis ben vergeten om me aan te melden voor de wifi. Dat komt, doordat ik meteen verbinding had met internet en niet wist dat 3G automatisch aanstond. Ik vind €300,- voor zo'n vergissing erg veel geld.
en nee, ik ben geen bijdehante gebruiker. Bovendien is een data manager installeren vreemd als je nooit data (wilt) gebruikt. Ik heb een abonnement voor sms en bellen. De enige reden dat ik een smartphone heb is dat je dan kunt whats appen.
en dat verbruik is van anderhalve dag, paar dingen gedownload zoals w.a. en virusscanner. Blijkbaar draaide er veel op de achtergrond. En die data heeft tele2 geen €300,- gekost. Als ik een bundel had gehad met mobiel internet was dat een veel lager bedrag. -
Sep 12, 2016 om 20:09Ipad 2 heeft regelmatig storingen, wat kan ik daaraan doen?Bedankt voor de nieuwe reactie's. Ik heb een back up gemaakt (3 uur!) en daarna de ipad teruggezet naar de fabrieksinstellingen, waarna ik aangeklikt heb reservekopie toepassen. Kopie had ik in icloud gedaan, en alle apps staan er weer gewoon op.
de problemen lijken opgelost. De ipad is sneller en tot nu toe geen haperingen meer gehad.
@gsm veel tabbladen open heb ik nooit en nee, het opslaggeheugen was ook niet vol.
hartelijk dank,
groet, Marjaa -
Sep 11, 2016 om 14:50Ipad 2 heeft regelmatig storingen, wat kan ik daaraan doen?@edrick3 en @tijger1: misschien een domme vraag, maar heeft het teruggaan naar fabrieksinstellingen op ipad2 ook invloed op mijn andere ipad(4)? Dit vraag ik, omdat bv mail en sommige apps gekoppeld zijn.
groet, marjaa -
Sep 11, 2016 om 14:36Ipad 2 heeft regelmatig storingen, wat kan ik daaraan doen?Bedankt voor jullie snelle reactie's. Ik zal vanavond de ipad terugzetten naar fabrieksinstellingen.
ja, tijger1, dat elke letter pas na een seconde na typen verschijnt heb ik ook, vreselijk irritant inderdaad.
resetten had ik al gedaan, dat hielp niets.
groet, marjaa -
Apr 17, 2016 om 22:19Windows 10 mailapp opeens weg. Staat alleen nog leeg blauw vakje.Sorry, dat het 3 x geplaatst is, er ging iets mis.
-
Apr 17, 2016 om 22:18Windows 10 mailapp opeens weg. Staat alleen nog leeg blauw vakje.Bedankt voor de nieuwe reacties. Systeemherstel doen we dus maar niet. Nee, de app kwam helaas niet vanzelf weer, het is al een dag of zes geleden. Het betreft de laptop van mijn zus en zwager, zij hebben nog maar net internet (prive althans).mijn zus heeft een hotmailadres aangemaakt, werkt prima. Mijn zwager een ziggo mailadres. Ze gebruiken dezelfde laptop, maar gescheiden (hoe zeg je dat?). Op het deel van mijn zus werkt alles goed, bij mijn zwager niet. Downloaden van de app windows live mail lukt, maar ze komen er niet verder mee. Nu blijkt dat ook zijn agenda op 7-4 is blijven staan, wellicht heeft het daar iets mee te maken?
groet, Marja