Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: marriet_1
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 21, 2015 om 12:25hollandsnieuwe[quote=diumenge schreef op maandag 12 okt 2015, 23:34]Marriet zwijgt zelf. Stelt een vraag, maar geeft vervolgens geen reactie meer op een tegenvraag. Next! ik ben nogal nieuw met dit omdat ik nooit eerder ergens problemen mee, vandaar dat ik het nog niet helemaal doorheb en daarnaast ben ik ook nog druk met school dus kijk hier niet dagelijks op
-
Oct 21, 2015 om 12:22hollandsnieuwe[quote=1953 schreef op maandag 12 okt 2015, 23:08]Voorlopig zwijgt ook de webcare van Hollands Nieuwe op deze site. Waarschijnlijk zit Hollands Nieuwe met de situatie in haar maag. ik hoop vooral dat er wat aan gedaan wordt en dat niet meer mensen ermee zitten, en ook al gaat het om maar een paar mbtjes dan nog is het vervelend want je betaald er wel voor
-
Oct 21, 2015 om 12:20hollandsnieuwe[quote=tolsma1945 schreef op maandag 12 okt 2015, 22:50]De MB tjes heb je volgens mij gewoon ontvangen, het zit in de vorm van het abo.
Kijk maar even goed na. ik kan via de app zien of ik mijn mbtjes heb en via *101# en beide geven aan dat ik niks heb gekregen, en ookal kon ik dat niet zo zien dan had ik het nu allang gemerkt want ik heb altijd meer dan genoeg aan duizend mb en 10 euro beltegoed en die beltegoed is nu allang op -
Oct 21, 2015 om 12:18hollandsnieuwe[quote=diumenge schreef op donderdag 8 okt 2015, 18:29]Sinds wanneer heb je dat abonnement? ik heb het abonnement net vernieuwd in juni en heb de eerste maandjes keurig alles gekregen maar ik heb nu al paar maandjes gezeur ermee, dacht eerst zal wel goed komen maar na 2 maand dacht ik ik ga bellen want dit klopt niet
-
Oct 21, 2015 om 12:16hollandsnieuwe[quote=tijger1 schreef op donderdag 8 okt 2015, 18:28]Hebben ze geen contact formulier? jawel die staat gewoon op de site zelf maar daar heb je dan weinig aan als ze niet willen luisteren:$