Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: martijn777
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 14, 2012 om 14:24ikstapover.nu@ ikStapOver.nu
Ik heb al mijn gegevens NOGMAALS naar jullie gestuurd en jullie laten gewoon nog STEEDS NIETS van jullie horen. Geen enkele reply op de mail.
Echt bizarre hoe jullie met mensen omgaan. -
Feb 12, 2012 om 23:32ikstapover.nu@ ikStapOver.nu
Goed, ik heb de gegevens zo juist gestuurd. Ik neem aan dat het nu geregeld gaat worden. Alhoewel ik alle vele mailtjes heb gestuurd waarop totaal niet werd gereageerd. Hoop niet dat het naïef is te denken dat het nu wel wat gaat uitmaken.
Alleen, hoe weet u nu dat ik degene ben die hebt gemailt?
Hoop toch echt dat het hiermee nu klaar is.
Gr.
Martijn -
Feb 9, 2012 om 12:41ikstapover.nuO-M-G!! Dit is precies wat ik ook steeds te horen krijg: "Volgende week, volgende week, volgende week". "We hebben vertraging met de levertijd....".
Hoe het er naar uitziet hebben ze dus met ALLE producten "vertraging van de levertijd". Met alle respect, maar volgens mij zijn er niet veel mensen die voor de stofzuiger hebben gekozen en als die ook al vertraging heeft. Het is gewoon niet te bevatten deze organisatie, schandalig.
Ik krijg steeds meer het idee dat ik nooit die Tv (waar ik voor gekozen heb) zal ontvangen. Of ik krijg de stofzuiger ;-)
Daar bovenop zou ik u, mevrouw Van der Stegen, aanraden NIET meer te bellen! Kijk eens op uw telefoonrekening. Door die vele keren bellen, tegen 25-30ct p/m, heeft u waarschijnlijk de stofzuiger al zo'n beetje uit eigen zak betaald.
Ik krijg het idee dat dit het hele plan is van deze organisatie.
Verder zou ik ook nu nog steeds erg graag willen weten wanneer ik de Tv kan verwachten. Waarschijnlijk zal ik wel weer te horen krijgen "volgende week" maar daar kan ik niet meer akkoord mee gaan. Want het begint een beetje irritant te worden.
Stuur gewoon de producten waar de mensen recht op hebben! Ik zit al vanaf eind december te wachten!
Verder, succes met de stofzuiger. Ik hoop dat u hem snel zult ontvangen.
MvG,
Martijn -
Feb 1, 2012 om 00:17ikstapover.nuIk weet niet of dit onderwerp al gesloten is dus weet niet of dit nog gelezen wordt. Maar goed, probeer het toch maar even.
Ik ben ook overgestapt naar Essent via "Ikstapover.nu". Omdat ik precies wist (weet) wat mijn verbruik is werd mij door Essent voorgerekend wat ik bij hun zou gaan betalen. Dit was minder dan dat ik bij Nuon betaalde + ik kreeg een leuk cadeau, dus waarom niet. Er werd een maandbedrag afgesproken en hiermee ging ik akkoord. Totdat ik de brief van Essent kreeg en las dat ik nu meer dan 30(!!) euro per maand ging betalen dan was overeengekomen (lees: uitgerekend), hierdoor werd het zelfs duurder dan bij Nuon. Essent hierop gebeld en er werd mij verteld dat dit "een foutje was en dat de medewerker/collega wel erg enthousiast was". Hierop is het bedrag teruggezet naar het afgesproken bedrag. Wat ik wel eens gehoord heb is dat ze dit doen om zo de rente over het te veel betaalde bedrag te innen en deze dan zonder rente, bij de jaarlijkse eindafrekening, terug te storten. Makkelijk geld verdienden dus voor ze (dit doen ze dan natuurlijk bij vele (100-duizenden, zo niet miljoenen klanten) waardoor het lekker op kan lopen. Maar goed, deze rente heb ik liever zelf.
Maar wat ik hier al lees (had even Gegoogled of er meer mensen zijn) is dat er meer mensen zijn met problemen met ikstapover.nu.
Ook ik wacht nog steeds op mijn cadeau. En ELKE keer als ik mail of bel krijg ik te horen "dat het echt deze week geleverd zal worden". Ook deze week werd me dit weer verteld. Ik heb mijn keuze vorige maand al doorgegeven.
Wat hierbij ook niet geheel onbelangrijk is. Er wordt, bijvoorbeeld op de site zelf, vermeld dat het nummer "lokaal tarief" is. Dit klinkt, ik kan hierin erg naïef zijn, als "normaal tarief", heb er nooit zo bij stil gestaan in ieder geval. Maar nu heb ik even mijn telefoonrekening erbij gepakt en hierin staat dat ik voor 3.31min bellen 0.98euro moet betalen. Dit komt neer op 0.296 euro p/m =~30ct p/m. Wat natuurlijk erg veel is. Kan het zijn dat ze hier geld mee willen verdienen? Op mails reageren ze niet (ok, dat hebben ze 1x gedaan). Nu ik weet wat het kost ga ik ook zeker niet meer bellen (misschien dat het hierom zo lang duurt, zodat veel mensen gaan bellen). Ook sta je iedere keer in een erg vreemde wacht, lijkt alsof er geen contact is o.i.d. Erg vreemde piep-toon waar na een paar minuten je pas het bandje voor de keuze krijgt "waarom je belt en wie je dus zou willen spreken".
Door wat ik hier boven allemaal lees wordt ik erg zenuwachtig of ik OOIT nog mijn cadeau zal ontvangen. Of in ieder geval, hoe lang dit zal gaan duren. Mij werd verteld dat het zo lang duurt door de "drukke december maanden". Ik zal vast wat over het hoofd zien maar ik zie niet echt in wat dat er mee te maken heeft. Geeft iedereen elkaar in december een overstap cadeau voor kerst en/of oud&nieuw? Volgens mij is het ook niet zo dat je voor het eind van het jaar moet overstappen naar een nieuwe energiemaatschappij (zoals bv bij zorgverzekeringen). Maar hier kan ik fout zitten.
Of, kan deze organisatie het gewoon allemaal niet aan? Misschien hadden ze dan wat beter moeten nadenken over waar ze aan begonnen. Op de vraag of mijn cadeau al is verstuurd of niet (zodat ik weet waar het fout gaat) krijg ik geen antwoord. Of ze hadden de termijn van (max.) 2 weken niet moeten hanteren. Het voelt bijna alsof ik voor dat cadeau moet "werken". Wie er niet achteraan gaat en/of gewoon vergeet dat hij/zij hier recht op heeft kan misschien wel naar dat cadeau fluiten.
Goed, lang verhaal. Maar na zo'n lange tijd wordt ik er een beetje ziek van. Zou iedereen die dit leest, en nog geen overstap heeft gemaakt via deze weg, op het hart willen drukken er goed over na te denken. In iedereen geval ook willen aanraden de dingen goed in de gaten te houden (zowel wat Essent doet bij afschrijven maandbedrag + het cadeau).
Misschien is het dat ik (en andere) geen geduld meer hebben tegenwoordig. Maar geef dan niet aan dat het 2 weken zal duren. Hier ga je dan vanuit en hou je rekening mee. Vooraf mooie verhalen, in de realiteit erg teleurstellend. Erg jammer.
Samengevat: Hou in de gaten wat DAADWERKELIJK wordt afgeschreven door Essent EN ga er NIET van uit dat je het cadeau binnen de termijn krijgt. Hier moet je erg veel energie insteken. Of gokken/hopen dat "ie maar een keer geleverd wordt".
Ik weet het: lang verhaal, sorry hiervoor. Maar dit moest ik toch even kwijt en misschien dat iemand er nog wat aan heeft.
Groet,
M