Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: mdascoota
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 8, 2015 om 13:30Klantenservice van wehkampCorrectie: " sociaal-media" niet sociaal-medisch
-
Jul 8, 2015 om 13:28Klantenservice van wehkampIk heb zojuist een korte reactie van wehkamp ontvangen via klachtenkompas, dwz zij raden mij aan mijn klacht (nog maar weer eens) te sturen aan hun afdeling webcare (sociaal-medisch van wehkamp), dat heb ik gedaan, en ik wacht af.
Zij hebben 14 dagen de tijd om te reageren volgens de regels van klachtenkompas, ik maar 7 ...... -
Jul 8, 2015 om 10:29Klantenservice van wehkampIk heb geen gebruik gemaakt van het herroepingsrecht om de volgende redenen: ik was Zo snugger om de doos van 2m hoog en 1.2m breed en diep in stukken te snijden nadat ik de bank en kussen had gecheckt of alles compleet en heel was, maw de originele verpakking had ik om te beginnen al niet meer, maar oké er staat dan wel " verpakking redelijkerwijs in originele staat", dus dat is discutabel.
Bovendien zag ik pas na het in elkaar zetten en plaatsenndat er met het kussen resp. de hoes iets was.
Ik had verwacht dat het " probleem" eenvoudig op te lossen zou zijn door nieuwe hoezen te sturen, dit hebben ze ook gedaan maar deze hadden hetzelfde euvel, en daarmee was inmiddels de herroepingstermijn van 14 dagen verstreken.
Ik heb mij nu gewend tot klachtencommissie van de consumenten bond, hierop kan Wehkamp reageren (of niet.......) -
Jul 8, 2015 om 09:59Klantenservice van wehkampDank u dat ga ik doen.