Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: meesterjos
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 3, 2014 om 11:33verstreken garantie[quote=mahadma schreef op donderdag 3 apr 2014, 11:31]Tja, de webshop is exit, dan heb je er weinig meer aan. Alleen een reparatie van dit bedrag aan een apparaat van 2 jaar oud wat "toen" een kleine € 20 duurder was is flauwekul. Mijn opinie? Laat ze het wrak en koop een ander apparaat, maar ik zou geen ASUS nemen. Èn ik zou naar een gewone "stenen" winkel gaan waar je in dit soort gevallen wèl op terug kan vallen die een goede historie heeft. Goedkoop (al of niet via internet) kán duurkoop worden.
De Nexus 7 tablet is gekocht op 16 maart 2013. Asus zegt in een reactie dat ik het apparaat in het buitenland gekocht heb. Dat is dus niet waar, ik heb het gewoon bij een Nederlandse webshop gekocht. -
Apr 3, 2014 om 11:26verstreken garantie[quote=lekkerisdat schreef op donderdag 3 apr 2014, 10:27]Nee. Wat zegt de verkoper hierover?
De webshop waar ik deze kocht heeft haar activiteiten gestaakt na negatieve berichten over de webshop. Ik richt mij dus nu op de fabrikant, die niets wil doen om het vertrouwen in hun product te winnen.