Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: melissaellen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jan 23, 2015 om 19:49Plotseling inflatiecorrectie T-Mobile@ ron530 zie de reactie hierboven, voornaamste problemen zijn het niet bereikbaar zijn en niet geupdate mijn t-mobile, waardoor ik geen inzicht heb ik mijn belminuten.
@ edrick3 ik heb de voorwaarden gelezen, het staat niet in de voorwaarden het staat op een tarievenblad, welke niet bij de voorwaarden wordt geleverd, maar apart op de site moet worden opgezocht
@ jantje7 ik log regelmatig via mijn telefoon in om mijn belminuten te bekijken, hier staat altijd een datum en tijd bij, maar zeer regelmatig klopt deze niet.
Het is zelfs zo dat mijn telefoon stuk was, ik een week dus geen gebruik heb gemaakt van mijn bundel en ik toch op magische wijze 40 minuten verder was. Na opvragen bleken deze al in de voorgaande periode gebruikt te zijn.
@ valerius-2 bedankt voor het begrip! -
Jan 23, 2015 om 16:35Plotseling inflatiecorrectie T-MobileIk heb het nagekeken, het staat niet in de algemene voorwaarden of in het contract.
Het staat alleen op de site, in een tarievenlijst (volgens de melding die op het factuur staat)
Waar ik me meer zorgen om maak is de constante kleine dingetjes waar ik bij t-mobile tegen aan loop:
- zomaar geen bereik (dat zou aan mijn telefoon liggen, inmiddels een nieuwe telefoon en ik heb nog steeds hetzelfde probleem)
- soms als ik gebeld wordt, krijgt de beller meteen voicemail, terwijl ik wel bereik heb
- tussentijdse tarief wijzigingen (niet alleen de inflatiecorrectie, maar ook korting op mijn abonnement die het gehele contract zou zijn, maar dan toch zomaar afgelopen is)
Plus dat ik zo'n my t-mobile app heb, waar vaak op staat dat ik nog zoveel minuten heb
Vervolgens kom ik er op mijn factuur achter dat ik er dik overheen zit (t-mobile zegt dan dat ik niet goed gekeken heb)
Samen steeds die kleine dingetjes zijn gewoon gemeen...
En ik zoek nu een manier om niet nog 1.5 jaar bij t-mobile te hoeven zitten