Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: meltp
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 18, 2014 om 19:33T-Mobile en een defecte Samsung Galaxy S5Grappig dat je het zegt.
Nee ik heb geen oud telefoontje in een lade liggen.
Is ook niet iets waar een telecom provider als T-Mobile vanuit mag gaan.
Daarbij heb je tegenwoordig die "Micro sim" die nergens anders meer in past.
Moet je weer een "hoesje" om je simkaart kopen om een oudere telefoon te gebruiken.
Hij gaat voorlopig niet meer naar T-Mobile, ik ben eerder klaar als ik hem nogmaals naar Samsung stuur, die weten tenminste dat het de vorige keer ook niet heeft geholpen.
Ik hoop dat zij iets nieuws proberen.
Echter beantwoorden jullie mijn vraag niet.
Maar toch bedankt voor de reactie. -
Sep 18, 2014 om 15:54T-Mobile en een defecte Samsung Galaxy S5Ik lees op de consuwijzer:
De verkoper moet ervoor zorgen dat u een oplossing krijgt binnen een bepaalde tijd en zonder dat u daar te veel last van hebt.
Wat is die "bepaalde tijd"?
Want 9 weken vind ik een bijzonder lang termijn, om zonder toestel te zitten. En wanneer is het "teveel last"?
Want ik kan dus geen gebruik maken van mijn abonnement..