Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: mevrouwjanssen
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 15, 2013 om 19:25Vodafone abonnement €350,- te veel berekend over 2012Zoekster en Dearagain, bedankt voor jullie antwoord!
Zoekster: de €350,- plus minus is berekend door de Vodafone medewerker zelf die ik heb gesproken en die heeft geconstateerd dat er te veel is betaald, doordat het abonnement niet is omgezet. Dus niet wat ik vind. Het is feitelijk vastgesteld. Ik heb dit inmiddels zelf ook kunnen uitpluizen in de facturen die ik per pdf heb ontvangen van hem.
Ik ga de geschillencommissie zeker aanschrijven, nadat ik de voicelog heb ontvangen (die ga ik ook per direct opvragen dan). -
May 15, 2013 om 17:18Vodafone abonnement €350,- te veel berekend over 2012Persoonlijk ga ik er van uit dat als ik een half uur met een medewerker aan de telefoon zit om alles rond en geregeld te krijgen, dat deze dan zijn werk ook goed doet. Dit is tevens opgenomen, dus Vodafone gaat dit nog terug luisteren. - niet dat ik daar natuurlijk wat aan zal hebben- .
De facturen kun je alleen maar via 'my vodafone' inzien, die ik sinds kort heb aangemaakt via internet. Geen papieren rekeningen dus. Als er geen afwijkende bedragen worden afgeschreven, voel ik me niet genoodzaakt om te kijken en uit te zoeken of mijn rekening wel of niet klopt. Ik heb wel wat beters te doen dan rechercheur te spelen over zaken waar ik vanuit ga die goed geregeld zijn.....mijn fout dus....blijkbaar...
Maar vooralsnog.....dit is dan nog steeds niet mijn schuld? Vodafone begaat een fout en int ondertussen het geld en verteld mij ook niets, terwijl hun ook kunnen inzien dat het niet klopt. Ik ontdek het laat, wat mijn schuld is, en dan is het zo dat het nu mijn fout is allemaal? Vind het onbegrijpelijk en gewoonweg diefstal van onwetende consumenten. -
May 15, 2013 om 16:50Vodafone abonnement €350,- te veel berekend over 2012Hoi Tijger,
het klopt dat ik het pas een jaar later door middel van een gesprek met een Vodafone medewerker over waarom mijn abonnementskosten zo hoog waren, ben achter gekomen hoe het werkelijk zit.
De €350,- teveel betaalde kosten zijn over een jaar verspreid en zijn mij niet opgevallen, omdat ik wel eens meer (iets) hogere telefoonkosten heb gekregen dan mijn werkelijke abonnement.
Ik ben er van uit gegaan dat Vodafone mijn abonnement heeft omgezet zodra ik had gebeld dat ik mijn iPhone binnen had (zoals zij mij gevraagd hebben te doen). Dit heb ik immers gevraagd ze te doen.
En in de bundel zaten sowieso smsjes (tot een beperkt aantal) erin, dus je ziet ook niet dat er opeens na 5 verstuurde smsjes onterechte kosten worden gerekend.
Het is toch de omgekeerde wereld dat ik nu moet boeten, omdat zij hebben nagelaten om het abonnement om te zetten?
Of ben ik nou niet van deze wereld?