Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: michellemarkus
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 15, 2015 om 20:46Post NL verzend pakketje naar verkeerd antwoordnummer[quote=edrick3 schreef op woensdag 15 apr 2015, 20:27].....Bij het afgeven heeft de medewerkster van het loket een sticker geprint en deze op de doos geplakt......
Ja, die print komt er ná het scannen van de barcode op de adressticker.
Heeft ze dus een adressticker van een ander pakje gescand blijkbaar.
En dat heb je dan helaas niet meteen gezien.
Heb geen barcode vooraf gehad van Fonq enkel een ticket nummer en het antwoord nummer. Tijdens het invoeren is ergens iets fout gegaan en is er het nummer van Bon Prix uitgeprint en op mijn pakketje geplakt.
Maar verder niemand een tip waar ik naar kan verwijzen dat Post NL verantwoordelijk is? -
Apr 15, 2015 om 19:09Post NL verzend pakketje naar verkeerd antwoordnummer[quote=boiler schreef op woensdag 15 apr 2015, 19:02]En waarom zou een postmederwerker/ster een totaal afwijkend adres invoeren? Dit is namelijk geen simpele invoerfout!
Bij het betreffende punt hebben zij snelkeuzes waarschijnlijk is het hier bij verkeerd gegaan.
Daar bij ziet Post NL mij niet als verzender aangezien het antwoord nummer betaald en daarmee ook de verzender/verantwoordelijke.
Hier door kan ik bij Post NL mijn verzoek ook niet inwilligen om een onderzoek te starten. -
Apr 15, 2015 om 18:43Post NL verzend pakketje naar verkeerd antwoordnummer[quote=mein33 schreef op woensdag 15 apr 2015, 18:20]
U heeft toch zeker zelf de adressticker op de retour zending naar antwoordnummer 52001 geplakt.
Bij het afgeven van het pakket verandert de medewerker niets aan het adres of antwoordnummer en geeft u alleen maar een bewijs van verzending waar op staat naar wie u het pakket verzend.
Of was u misschien vergeten de adressticker op het pakket te plakken en heeft u, op goed geluk, zelf aangegeven naar wie het pakket moest worden verzonden en heeft u daarbij een foutje gemaakt ??
Fonq levert geen sticker aan zij sturen een e-mail met daar in een Ticketnummer en adres gegevens:
fonQ.nl
Antwoordnummer 52001
3502VB Utrecht
Dit is ook zo op de doos gezet.
Bij het afgeven heeft de medewerkster van het loket een sticker geprint en deze op de doos geplakt.
Nu heb ik helaas niet direct op de bon gekeken of het juiste antwoord nummer was ingegeven door de medewerkster, ben hier pas achtergekomen na dat ik van Fonq een mail kreeg met de vraag of het pakketje al verzonden was.
Na het controleren van het bonnetje bleek pas dat er een heel ander antwoordnummer op stond.
Heb met Bon Prix contact gehad zij kunnen niet terug vinden of het pakketje ontvangen is aangezien dit direct naar hun magazijn toe gaat, hier door kunnen zij ook geen onderzoek starten.
Fonq heeft een onderzoek gestart alleen word daar doodleuk tegen gezegd dat het bij Bon Prix is afgeleverd en daar houd het ook op.
Post NL schuift naar beide partijen en komt verder nergens mee.