Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: mignongroes
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 16, 2015 om 17:20klacht over reparatie satelietdecoderDecoder ontvangen via MRW na 2 maanden en 23 dagen. Wordt deze periode dan opgeteld bij de garantietermijn? M.G
-
Jul 15, 2015 om 11:39klacht over reparatie satelietdecoderWoensdag 15 juli, decoder is ergens in depot in Spanje en Ziezotec zeg niet waar. We willen hem ophalen maar weten niet bij welk bedrijf (postnl spanje). Decoder is nu 2 maanden en 22 dagen weg voor reparatie. Wordt vervolgd.
-
Jul 7, 2015 om 12:29klacht over reparatie satelietdecoderIn uw email van 2 juli om 23.06 (?) schrijft u dat u erover op houd en dat de kans groot is dat we decoder in uw winkel moeten komen ophalen en dat u er geen tijd meer wil investeren.....Ik vind dat bij een decoder van 3 maanden oud het vreemd is dat zowel het moederbord als de LAN antene vangen moet worden en dat dat 11 weken moet duren. Ik houd eroverop als ik de decoder in goede staat binnen heb.
-
Jul 7, 2015 om 11:54klacht over reparatie satelietdecoderOndertussen is het dinsdag 7 juli en de decoder is nog steeds niet geleverd en Ziezotec Electronics Zoetermeer antwoord niet en de aankoopsom is ook niet gestort. Ik heb bewijs dat ik 2 x het juiste adres heb doorgegeven aan Ziezotec maar die geven ons de schuld? Het moet niet gekker worden. Het lokale postkantoor hier weet van niets en postnl stuurt me naar de verzender (Ziezotec) die dus niets meer laat weten. Wat moet ik nu doen dan? Ik vind het een onbehoorlijke "service".
-
Jul 2, 2015 om 17:09klacht over reparatie satelietdecoder2Stil blijven van onze kant? Vergeet het maar, hier is wat er gebeurd is:
23 april 2015 decoder verstuurd met spaanse post met het juiste retouradres ivm evt kwijtraken, kosten 43,00. De decoder is dan 3 maanden oud volgens Ziezotec
Verschillende mails ontvangen van Ziezotec:- decoder is naar importeur, - importeur verzamelt een aantal reparaties om door te sturen, is normaal- decoder is naar leverancier, - Meestal is een decoder 6 - 10 weken onderweg, is normaal, het moederbord is vervangen, - 18 juni, nogmaals het juiste adres per email verzonden op vraag van Ziezotec,, - u krijgt een trackentrace code tussen 18.00 en 19.00, - om 20.00 gevraagd waar code blijft, - Ziezotec meld dat hij nog NIET verzonden is want na het moederbord moest er ook nog een LAN antenne gerepareerd worden - ik stuur email naar Ziezotec waarin ik duidelijk twijfel of ze ons wel een nieuw decoder hebben geleverd. 25 juni., - geen bericht meer van Ziezotec, vandaag 2 juli stuur ik een email en schriftelijke brief waarin ik de koop ontbindt en het 428,- euro aankoopsom terug wil hebben, - meteen reaktie van Ziezotec,'heeft u hem nog niet binnen dan?" Oh, wacht u heeft het verkeerde adres gestuurd, ik reageer dat ik daar niet intrap en mijn geld terug wil, vervolgens reaktie op deze site. Ik heb het vertrouwen verloren in dit bedrijf en wordt aan het lijntje gehouden en ik vind niet dat het normaal is om 2 maanden en een week te moeten wachten op een "nieuwe gerepareerde decoder". P.R en M.G