Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: mm86
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 20, 2012 om 18:00recht op vergoeding/vervanging/reparatieNou ja, aangezien het bij ons ruim een jaar heeft geduurd ;) moest echt even mijn frustratie kwijt, vandaar dat ik toch reageerde. Op dit moment hebben wij (helaas) een onderdeel in bestelling staan vanwege schade en wederom komt er weer weinig actie van de kant van de Mammoet... Maar we blijven ze gewoon lastig vallen tot het geregeld is!
-
Mar 20, 2012 om 17:51recht op vergoeding/vervanging/reparatieIk zou maar even langs gaan.
Wij hebben ontzettend veel problemen met de mammoet gehad. We hebben plinten besteld, gelijk met de rest van de vloer. Deze zouden 2 weken later komen, prima denk je dan. We zouden gebeld worden als ze binnen waren.
na 3 weken nog niks gehoord, toen hebben we gebeld en ze zouden erachter aan gaan maar we hoorde niks meer. Dit is nog een aantal keer gebeurd, hebben heel veel gebeld naar de Mammoet en een JAAR later zijn zij langs geweest want het nummer van de plinten was niet goed opgeschreven. Hierna weer niks gehoord wanneer ze zouden komen. Toen hebben wij zelf maar weer gebeld, was het bestelnummer weer kwijt, toen weer in de winkel geweest om nogmaals de juiste uit te zoeken. na 4 weken waren ze eindelijk binnen.
Dit is het verhaal in het kort, maar hebben nog meer problemen met levering van spullen gehad.
service is echt dramatisch daar, (gelukkig) nog nooit eerder zoiets meegemaakt!
Succes met het kastje, en laat je niet afschepen en dwing ze desnoods de leverancier te bellen als je erbij bent.