Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: moesje57
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 2, 2014 om 12:53gekochte tablet blijkt eens eerder verkocht te zijnOok ik heb een tablet (Yarvik) gekocht (Foto Klein) waarvan ik dacht een nieuwe te hebben gekregen. Het zegel van dedoos was verbroken en heb hier een melding van gemaakt. Kreeg als antwoord dat dit normaal is en dat de inhoud gecontroleerd is. Heb de tablet thuis geinstalleerd en had al snel het idee dat het een gebruikt exemplaar was. Twijfelde en heb daarna allerlei bestanden gevonden. Grafieken e.d. Ben hierom terug gegaan naar de winkel, maar ze overtuigden mij ervan dat dit onmogelijk was. Een paar keer tablet terug gezet in fabrieks instelling en grafieken kwamen telkens terug. Toen liep tablet vast en heb weer alles teruggezet, maar nu ook alle bestanden en waren de grafieken verdwenen. Tablet teruggebracht naar de winkel en heb meteen een nieuwe gekregen. Nu was het zegel van de doos NIET verbroken. Bij thuiskomst had ik nu wèl een nieuw exemplaar. Blijkt dus maar weer dat het wel degelijk gebeurd dat je een gebruikt exemplaar meekrijgt. Ik zou zeggen" teruggaan naar de winkel en een nieuwe eisen in een doos waarvan het zegel niet verbroken is".
Succes ermee.
Moesje57 -
Jul 31, 2013 om 16:34TELE2 onbeperkt bellen en pluspakket tvBeste seeya56,
wij hebben een Alles-in-één pakket bij UPC incl. "bellen onbeperkt altijd". Werkt prima. Alléén 0900 nummers moet je betalen en een gesprek naar het buitenland binnen Europa kost maar € 0.10 per gesprek, ongeacht de gesprekstijd.
moesje57 -
Oct 5, 2011 om 19:27Guide Plus+Hallo allemaal,
Hier werkt gelukkig ook alles weer naar behoren. Inderdaad een heel handig systeem om op te nemen.
gr. moesje57 -
Oct 4, 2011 om 20:05Guide Plus+[quote=theoben schreef op dinsdag 4 okt 2011, 17:23]hoera: ik zie nu op mijn tv guide dat de netten 1 2 3 enz er weer in staan misschien
een nachtje slapen en dan werkt het weer?
beste theoben,
Jaaaaa.......hier doet Guide Plus+ het ook weer, althans, de zenders staan er weer in. Nu maar afwachten of de gegevens er weer in komen.
Bedankt allemaal
gr. moesje57 -
Oct 3, 2011 om 19:48Guide Plus+Allemaal bedankt voor jullie antwoord. Heb nog even op de site van Guide Plus+ gekeken ( www.europe.guideplus.com) en kwam het volgende tegen:
IMPORTANT NOTICE
Changes affecting your use of GUIDE Plus+
As part of the ongoing transition to Digital broadcasting, Analogue broadcast is gradually been switched off across Europe.
In order to see how this could effect you please select your country:
France
United Kingdom
Italy
GUIDE Plus+ Customer Service
Belachelijk dat Guide Plus+ zomaar, zonder mededeling, de stekker eruit heeft gehaald.
Gr
moesje57 -
Jan 9, 2011 om 13:00prei per stukHoi nely7, ikzelf ben caissierre bij AH en sinds maandag 3 januari 2011 moet er inderdaad bij AH de prei per stuk worden afgerekend. Dit wordt bepaald door het hoofdkantoor in Zaandam en de winkel heeft zelf géén invloed op de prijs. In het verleden moesten we de prei rechtop op de schaal bij de kassa zetten wat voor een hoop ellende zorgde. Door het wegen bij de kassa ging er een heleboel kilo's verloren, waardoor de voorraad niet meer klopte, vandaar dat het nu per stuk gaat. Ook de rode paprika's gaan nu per stuk, terwijl dit tot voorkort ook per kilo afgewogen moest worden. Ik hoop dat jullie iets aan deze uitleg zullen hebben.
Met vr groet