Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: monicabisschop
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 28, 2015 om 01:25annulering abonnement verlenging Ben bevestigd maar wordt intern niet verwerkt? wat zijn mijn mogelijkhedenBeste allemaal, ik heb alles volgens de wet gedaan, ik heb van BEN een mail waarin staat dat mijn eerdere verlenging van abonnement is geannuleerd waarbij oude abonnement geldt wat verliep op 19 maart 2015. Dus 1 maand opzegtermijn. Nieuwe provider heeft al contact gehad met BEN. Dan geeft BEN aan naar nieuwe provider dat mijn contract loopt tot 1-1-0001. Dan weer tot 1-4-2017.
De afdelingen werken langs elkaar heen. Vanaf februari een rotzooi bij BEN. Via klachtenkompas bezig. BEN reageert per mail en telefonisch dat abonnement verlenging is geannuleerd en ik weg kan met 1 maand opzegtermijn. Schijnbaar hoor ik vandaag via BEN klantenservice dat de back office van BEN de nummerportering tegen houdt en mijn nummer niet vrij geeft. Ze maken intern een melding en ik zou gelijk een mail terug krijgen dat het nummer vrij is. Nog steeds geen mail ontvangen. SCHRIFTELIJK per mail kun je niets. Vanaf maart kun je via de website geen contactformulier meer invullen. Ook geprobeerd via Facebook. Bij klachtenkompas ontelbare klachten. Ik bel nu niet meer met mijn mobiel nummer. Ik ga bank machtiging blokkeren. En morgen mijn rechtsbijstandverzekering inschakelen. Het probleem is dat IK BEN account vanaf 1 maart niet meer werkt vanaf dat BEN een nieuwe website heeft. Contract/abonnementgegevens zijn allemaal weg. Ik heb al 20x gebeld als het niet meer is. -
May 27, 2015 om 18:23Problemen met nieuw abonnement Benal 3 maanden bezig, vanaf 1 maart grote bende bij Ben. Heb bevestiging per mail en telefoon dat mijn abonnement is afgelopen en verlenging is geannuleerd en ik binnen 1 maand weg kan. Bestelling bij andere provider en BEN weigert nummerportering. Geven aan dat ik contract heb tot 1-4-2017. Terwijl ik mail bevestiging heb dat verlenging is geannuleerd en ik 1 maand opzegtermijn heb. Via klantenservice en klachtenkompas en via nieuwe provider, niets helpt. Wil nummer meenemen maar Ben weigert. Ga mijn rechtsbijstand erop zetten..... en ik blokkeer mijn automatische afschrijving bij de bank totdat mijn nummer over is naar nieuwe provider, dan betaal ik BEN. een grote BENde en oplichterij vanaf februari.
-
May 27, 2015 om 18:09Youfone Belplafond oplichtingbij youfone net aangemeld. alles snel afgehandeld, bestelling, betaling, account,
ook tel. snel te bereiken en afhandelen. Hebben een abonnement met internet, en dataplafond ingesteld. per 13 mei. ga nav dit email morgen bellen. want we zouden bij 80% een sms ontvangen. kijk iedere dag op account lopende kosten....