Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: muldertje59
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 15, 2014 om 16:37Slecht advies en begeleidingNiet direct financiƫle schade geleden, maar het bedrag dat ik moest betalen stond niet in verhouding tot de dienstverlening, zeker niet omdat we bijna alles zelf geregeld hebben. En aangezien het bij de notaris verrekend wordt, heb je eigenlijk geen keuze, je moet eerst betalen. Anders gaat immers de overdracht niet door.
-
Dec 15, 2014 om 15:35Slecht advies en begeleidingBedankt voor uw reactie.
Ik had al schriftelijk geklaagd, maar inhoudelijk wordt niets met de klacht gedaan. Ik word doorverwezen naar de tussenpersoon en die reageert gewoon niet. Ik zal de pdf er even bij pakken en desnoods opnieuw beginnen met het neerleggen van de klacht. Ben zeker niet van plan om het hierbij te laten zitten.
Thx Martin -
Sep 30, 2013 om 09:29Problemen HTC DesireGeen garantie, dat klopt. Coulance kan je nooit claimen, vandaar dat het coulance heet. Maar je kan er wel om verzoeken, vooral ook omdat het (in tegenstelling tot wat HTC zegt) WEL een bekend probleem van de Desire is.
Overigens werd ik n.a.v. het invullen van een enquete van HTC zelf over de afhandeling van mijn klacht, gebeld door HTC. Daarbij werd toegelicht waarom niet standaard coulance toegekend werd. Mag niet van de organisatie; wij worden terug gefloten; willen u geen valse hoop geven ............ Maar wat kunnen we doen om u te helpen. Wonderbaarlijk genoeg waren alle problemen als vanzelf weer verdwenen, dus ze kon al niet zoveel meer doen.
Wel netjes (en sportief) dat ze n.a.v. de door mij zeer kritisch ingevulde enquete de moeite nemen om de klant toch even te bellen. Groot pluspunt voor HTC! -
Sep 30, 2013 om 09:01Problemen HTC DesireJa, en tijger1? Dan hoeft ie het niet meer goed te doen?