Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: mursia
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 3, 2016 om 13:26Geluid op de pc wil niet meer/lksdnv;rborsi;gjr'po
-
Feb 12, 2016 om 12:46Geen 2e keer garantie tijdens garantietermijn van brilSpecsavers is niet echt service gericht en is alleen maar gericht op brillen verkopen en dan zo duur mogelijk.
Ik kocht daar twee brillen en toen werd er gezegd dat ik gelijk het bedrag van aankoop direct moest betalen , waarop ik zei dat ik dan de bestelling annuleert en ergens anders mijn bril gaat kopen.
Specsavers is ook erg argressief met verkopen en loopt echt de boel op te jagen.
Mijn volgende bril wordt daar zeker niet meer gekocht .... -
Oct 30, 2014 om 15:48Hema is erg onbeschofd en weigerd medewerking..[quote=1953 schreef op dinsdag 28 okt 2014, 23:38]Het interesseert de HEMA totaal niet wat u heeft gebeld. HEMA maakt gebruik van het netwerk van ... en die provider kan klaarheid in de mist brengen.
Maar Hema weigert om specificatie te laten zien , terwijl zij hem wel hebben volgens Hema .
Hoofdkantoor moet toestemming geven voor die specificatie en die verwijst dan weer naar helpdesk en dan weer andersom enz...
En wat [edit redactie] betreft ben ik altijd fatsoenlijk aan de telefoon , maar mevrouw ging gelijk verbaal hard in de verdediging en daarom die naam [edit redactie].
Ik vind het een onbeschoft reageren naar een klant. -
Oct 30, 2014 om 15:43Hema is erg onbeschofd en weigerd medewerking..[quote=pieterwolters schreef op woensdag 29 okt 2014, 09:07][quote=mursia schreef op dinsdag 28 okt 2014, 20:28]
Volgens mij ben ik teruggekomen in Griekenland op het Turkse telefoonnetwerk blijven hangen wat niet mag volgens europeesche regelgeving maar daar bemoeid Hema volgens [edit redactie] zich niet mee terwijl Hema er wel van profiteert.
Ik vind dit maffiastreken van Hema en weet iemand wat ik daaraan kan doen ?
Als je zo communiceert met de HEMA snap ik wel dat je de volle lading terugkrijgt.
Ik communiceer altijd op een fatsoenlijke manier met mensen , maar als mensen gaan schreeuwen met de mededeling dat het mijn eigen schuld wel zal zijn geweest ,die mensen vind ik een [edit redactie] .
Maar goed: er is geen Europese regelgeving die verbiedt dat je niet op een Turks netwerk mag blijven. Zolang er radiosignaal is, kan je telefoon op dat netwerk attachen. Dat deel van Turkije maar een paar kilometer van Kos af, en je telefoon heeft geen aardrijkskundeles gehad, die ziet alleen maar een mobiel netwerk met voldoende signaal.
De enige die je hier de schuld van kan geven ben jezelf doordat je niet hebt gecontroleerd op welk netwerk je zat. De HEMA kan veel, maar ze kunnen niet je handje vasthouden als je op vakantie gaat.
Hartelijk bedankt voor het onzinnige antwoord. -
Oct 30, 2014 om 15:43Hema is erg onbeschofd en weigerd medewerking..[quote=mahadma schreef op woensdag 29 okt 2014, 10:00]@Mursia,
En de zieltjes hier op deze site zijn wel erg snel gekwetst.
nu even zonder dollen, een paar euro voor een gesprek tijdens je vakantie, dan ben je zelf ook behoorlijk snel gekwetst.
Het gaat om de rechtvaardigheid, toen ik terug kwam in Kos kreeg ik geen SMS van Hema dat ik weer in zone 2 was wat zij wel verplicht zijn volgens Europeesche regelgeving .
En de telecomproviders staan nu niet echt bekend om hun eerlijkheid.
En als je dan fatsoenlijk verhaal gaat halen en dan nog eens afgeblaft wordt dan is mijn definitie van [edit redactie] terecht! -
Oct 30, 2014 om 15:41Hema is erg onbeschofd en weigerd medewerking..[quote=swat1500 schreef op dinsdag 28 okt 2014, 22:57]Hema is niet verantwoordelijkheid voor uw (mogelijk) onbewuste verkeerde keuze van provider tijdens uw vakantie. Doordat uw telefoon uit stond heeft hij de laatste provider onthouden en bij aanzetten daar contact mee gemaakt. U had dit zelf in de gaten moeten houden.
Iemand die uw mening niet deelt gelijk betitelen als [edit redactie] is uitermate ongepast.
Als je in het buitenland met prepaid van Hema gaat bellen dan zit je alleen maar op het netwerk van Hema en heb je geen keus om een ander netwerk te kiezen .Er is alleen maar verschil in zones 2 of 4 wat invloed heeft op de tarieven.
En de term [edit redactie] is voor iemand die gelijk met verbaal geweld je klacht afpoeiert in plaats van eens te gaan kijken of dat alles wel klopt.
En de zieltjes hier op deze site zijn wel erg snel gekwetst.