Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: musicfreak
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Dec 24, 2014 om 01:26Geld teriggaaf actie Samsung Galaxy Tab 3@claudia1101 is het jou nog gelukt? Mij helaas nog niet. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Alvast bedankt voor je reactie.
-
Sep 5, 2014 om 19:37Geld teriggaaf actie Samsung Galaxy Tab 3Goedemiddag. Ik zit met hetzelfde probleem. Ook gekocht via Foto Klein. Die EAN codes staan duidelijk bij de voorwaarden, maar je ziet inderdaad niet die code vooraf bij de bestelling.
Ik vind dat Samsung hier niet duidelijk in is. Het logo van Foto Klein stond erbij als deelnemer. Trouwens Samsung heeft hem ineens verwijderd. Maar ik heb bewijzen. Overal printscreens van gemaakt en uitgeprint. Ze staan nog wel in de lijst met overige deelnemers. Ik heb contact gehad met Samsung en die geeft Foto Klein de schuld. Foto Klein zegt dat ze helemaal niet meedoen en zijn verbaasd dat hun naam en logo op de site van Samsung staan. De medewerkster van Samsung adviseerde mij om alle bewijsstukken te mailen. Dit heb ik gedaan. Nu afwachten op een reactie. Wordt vervolgd. -
Jan 5, 2012 om 15:18Bel kosten[quote=adbrown schreef op donderdag 5 jan 2012, 14:42]Met dank voor de opgave van alternatief voor deze dure 0900-nummers.
Helaas weten dat soort bedrijven daar hebben door ervaringen wel raad mee en verbinden ze je direct door met het duren 0900 nummer. Dan betaal je voor twee maal opnemen.
Zoeken naar het email adres van het bedrijf levert doorgaans meer op.
Een reachte is schriftelijk en ook juridisch bruikbaar voor het claimen van kosten.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt dat je moet betalen voor het dure nummer als ze je doorverbinden naar een 0900 nummer. Volgens mij betaal je gewoon voor het nummer wat jij belt. -
Jan 5, 2012 om 13:55Bel kosten[quote=tenormin schreef op donderdag 5 jan 2012, 13:42]moet wel zeggen dat raster heel erg zijn/haar best heeft gedaan, waarvoor dank!
Niet zo moeilijk hoor gewoon van een website gekopieerd. Er zijn genoeg van deze sites te vinden. -
Jan 5, 2012 om 12:43Bel kosten[quote=rots92 schreef op donderdag 5 jan 2012, 11:59]Klopt, in het bezit van een servicecontract, kon met de vaste telefoon niet meer bellen en het via de mobiele telefoon vragen om een monteur heeft mij bijna € 20 gekost.
Ja dan wil het niet om 1200 te bellen. Kon je niet bij buren of fam. die Ziggo hebben bellen? Kun je niet de kosten declareren bij Ziggo? Wij hebben alles in 1 van hun en dan is 1200 bellen wel handig als je bijv. Tv of internet storing hebt. Wat je ook zal kunnen doen voor de volgende keer bij tel. Storing om via hun website je 06 in te vullen en hun jou te laten bellen. -
Jan 5, 2012 om 11:52Bel kostenBij Ziggo is het beter geregeld. Als je telefonie van hun hebt bel je gratis klantenservice met nummer 1200. Goed geregeld.
-
Apr 16, 2004 om 11:53Wachtwoord en beruikersnaam wordt niet opgeslagenHoi, die is al geinstalleerd. Ligt het dus ook niet aan. k heb inmiddels al een andere oplossing gevonden. Ik gebruik nu Norton Password Manager. Als ik verbinden kies, dan vult het programma automatisch de gebr.naam en wachtw. in. In iedergeval bedankt voor de hulp. Groet, MF.
-
Apr 16, 2004 om 11:53Wachtwoord en beruikersnaam wordt niet opgeslagenHoi, bedankt voor je uitleg. Ik heb beide optie uitgeprobeerd, maar heeft niets geholpen. Wie heeft er verder een oplossing. BVD. Groet MF