Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: nicoleengelhard
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 25, 2014 om 23:16schrikbarend hoge rekeningen na opzegging abonnement vodafoneJa en dat is het mooie ik zei meneer vertel mij dan maar even wanneer en hoelaat. Dus de meneer had die gegevens erbij gepakt en zei nou die en die datum zo en zo laat. Ik heb mijn agenda erbij gepakt en daarin staat precies hoelaat ik een klant had en tot hoelang deze duurde en ik kon tijdens deze behandelingen (massages) mijn telefoon niet vast gehad hebben. Maar die meneer beweerd dat zijn gegevens juist zijn. Ik heb toch de specificaties op gevraagd en dan maak ik gewoon fotos van de afspraken in mijn agenda (dat is mijn bewijs dat ik niet gebruik heb kunnen maken van mijn telefoon op die tijdstippen) Ik hoop dat kpn dit soort geintjes niet gaat doen. Ik word iedergeval nooit geen klant meer van Vodafone.
-
Jul 25, 2014 om 22:07schrikbarend hoge rekeningen na opzegging abonnement vodafoneJa ik heb wel een sms gehad met hoog data verbruik maar dit was 1 dag nadat de nieuwe datum in was gegaan dus ik dacht dit is van vorige maand nog en dan nog het is gewoon echt niet mogelijk ik ben de hele dag binnen van smorgens tot savonds met wifi en die werkt gewoon want anders doet mijn radio op de laptop het ook niet. Kijk als ik nou eens buiten de deur zal werken en veel onderweg ben dan kan ik het nog eens begrijpen maar ik ben vorige maand en deze maand nauwelijks buiten geweest en de dagen dat die jongen doorgaf als extreem verbruik was is gewoon aan het werk en heb ik de telefoon niet in de handen gehad (ligt gewoon achter mij) van deze maand heb ik overigens geen sms gehad dat ik veel data verbruik had. er klopt gewoon iets niet. Ze denken gewoon die mevrouw gaat weg en de rest van de familie ook dus laten we maar eens het onderste uit de kan proberen te halen want die mensen kunnen het toch niet bewijzen want als de specificaties opvragen dan kunnen wij ons beroepen op het prive gebeuren van de klant dat we die niet vrijkunnen geven dus niet kunnen vertellen waaraan het precies verbruikt is. Ik ben echt heel benieuwd hoe dit opgelost gaat worden.
-
Jul 25, 2014 om 21:52schrikbarend hoge rekeningen na opzegging abonnement vodafoneWaarom dan 1953?