Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: niekvdklundert
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
May 21, 2015 om 14:12Verkeerd toestel bij Vodafone Toestel en daarna radio stilteHet is gelukt! Uiteindelijk heeft een Vodafone medewerker het toch opgepakt en belde mij gisteren. Kwartier later werd ik weer gebeld om de verzending van het toestel verder te regelen en vandaag is het bij me thuis bezorgd. Uiteindelijk binnen 1 dag geregeld dus.....Als ze dat nou meteen hadden gedaan had het mij en hen een hoop gedoe bespaard...
-
May 20, 2015 om 11:14Verkeerd toestel bij Vodafone Toestel en daarna radio stilte[quote=hopetobehelping schreef op dinsdag 19 mei 2015, 21:16]Beste niekvdklundert,
als ik u was zou ik alles annuleren.
De reactie van Vodafone is mijns inziens vrij duidelijk. Men schuilt ergens achter om hun verplichting niet na te hoeven komen. Om het maar plat te zeggen, dit is niet de eerste keer dat u 'genaaid' wordt door Vodafone. Als men u zou willen helpen dan had u dat toestel al lang gehad. De wil is er bij Vodafone gewoon niet om u te helpen.
Blijf niet te aardig tegen Vodafone, het kan lonen.
Dat 'Vodafone' zegt we kunnen helaas niets voor u doen is klinkklare onzin (dat mag u ook best zeggen). Vraag rechtstreeks waarom Vodafone niets voor u wil doen.
Als men u gedurende een lange tijd een behoorlijk bedrag in rekening heeft gebracht (door een verkeerd abonnement) dan is het voordeel dat men u nu geeft met het gratis toestel niet echt een groots gebaar (en al helemaal niet omdat men uw toestel niet levert).
Een Red abonnement met de Samsung S5 Gold zie ik op de site van Vodafone staan voor € 31,- per maand en bijbetalen van € 219. Het voordeel dat u van Vodafone 'krijgt' is dan € 219 - 24 * 6 = € 75,- korting op het geheel. Met dat 'gratis' toestel valt het dus wel mee.
Ja die korting is natuurlijk zeer relatief. Op Facebook heeft Vodafone inmiddels geantwoord dat ze het vermiste als toestel als "retour" hebben geboekt en vandaag contact op zullen nemen....ben erg benieuwd. Hoop maar dat ze het een beetje snel doen want ik blijf ondertussen het hele internet vol planten met mijn klachten over deze club. -
May 19, 2015 om 11:53Verkeerd toestel bij Vodafone Toestel en daarna radio stilte[quote=zoekster schreef op dinsdag 19 mei 2015, 11:50]Wat u het beste kunt doen (naar mijn bescheiden mening) is gaan spammen. U dient een klacht in bij de klachtenkompas.nl bij klacht.nl bij Trosradar, bij trustpilot, twitter, facebook, wat u maar kunt bedenken.
Ook al krijgt u reacties dat u al bent benaderd, of dat u svp graag op 1 site uw klacht moet houden voor het overzicht (ha ha), u blijft gewoon doorgaan. Iedere dag weer een berichtjes op twitter en facebook. Zodat ze helemaal horendol van u worden. Dan maar eens zien of dat wat oplevert.
En ook als ze zeggen dat het nu snel wordt opgelost, dat u nu moet ophouden met uw geklaag, u weet gewoon niet van ophouden. Zo is het tijger1 ook gelukt om uiteindelijk geld van Vodafone los te krijgen.
U moet geen poedel zijn, maar een pitbull. Geloof mij de hardste schreeuwers krijgen het meest voor elkaar. Het zou niet zo moeten zijn, maar het is zo.
Dat is ook precies mijn gedachtengang. Heb mijn klacht inderdaad op diverse fora et cetera geplaatst, maar ga hier nog veel aan toevoegen. Daarnaast spam ik met grote regelmaat de facebook pagina van Vodafone. Heb ze inmiddels terug gemaild dat ik eis dat e.e.a. binnen 24 uur wordt opgelost (toesturen correcte toestel) en inderdaad aangegeven dat ik daarnaast een flinke schep bovenop mijn campagne zal doen om te zorgen dat niet nog meer mensen de dupe worden van deze criminele bende. -
May 19, 2015 om 11:03Verkeerd toestel bij Vodafone Toestel en daarna radio stilte[quote=tijger1 schreef op dinsdag 19 mei 2015, 10:59]Een toestel is nooit GRATIS.
Ook bij een andere provider kunt u een "GRATIS" toestel krijgen.
Dat begrijp ik. Alleen was de situatie als volgt: in 2013 heeft Vodafone mij een aanbieding gedaan voor een ander abonnement (ik was toen al 13 jaar klant), en plots gingen mijn kosten van gemiddeld 70 euro naar 130 tot 170 euro per maand. Na verloop van tijd toch maar eens contact opgenomen, aangezien ik niet heel veel meer was gaan bellen. Toen gaf men aan; we hebben u destijds een volledig verkeerd abonnement aangeboden, dat kunnen we niet terug draaien. Wel kunnen we u ter compensatie een Vodafone Red abonnement aanbieden voor 37 euro met kosteloos een Samsung S5. Op zich een prima voorstel. En toen dacht ik ook nog, netjes van Vodafone. Wanneer ik nu ergens anders een nieuw abonnement afsluit is het de vraag of ik deze deal kan krijgen. -
May 19, 2015 om 10:55Verkeerd toestel bij Vodafone Toestel en daarna radio stilte[quote=tijger1 schreef op dinsdag 19 mei 2015, 10:53]Te gek voor woorden.
Dus gewoon alles annuleren. Ga naar de winkel en koop een toestel. Klaar.
Opzich wel, maar bij mijn abonnement had ik recht op dit gratis toestel, wanneer ik de boel annuleer moet ik elders een nieuw abonnement afsluiten (zou ik heeeeeel graag doen) maar zal ik moeten betalen voor een nieuw toestel denk ik. -
May 19, 2015 om 10:49Verkeerd toestel bij Vodafone Toestel en daarna radio stilteBeste allen,
Inderdaad. Hier een vriendelijke reply van Vodafone met de opmerking dat men wil helpen. Vervolgens op hun aanwijzingen een bericht gestuurd en wederom de (al te verwachten) reactie: we kunnen niets doen....Men wil nog steeds eerst het door hun toedoen vermiste toestel retour geboekt hebben, alvorens het 6 weken geleden toegezegde toestel toe te sturen. En geeft daarbij ook aan dat het abonnement nog niet is ingegaan. Dit is onjuist, sinds deze maand worden de abonnementskosten behorende bij het abonnement wel al in rekening gebracht, alleen komt men de verplichtingen niet na.
Zie onderstaande reactie. Ik weet ondertussen niet meer wat ik hier mee aan moet. Ergens vrees ik dat dat Dynafix nooit het vermissingstraject gaat starten waardoor ik in principe nooit het toestel zal ontvangen wat is toegezegd....Fijn ook dat ik over 3 weken voor 5 weken naar USA vertrek (zonder goed werkende telefoon.....), en mocht het toestel in die periode alsnog bezorgd worden (kleine kans....) dan zal het dus afgeleverd worden op het post.nl punt in mijn wijk, en aangezien ik 5 weken weg ben zal het dan ongetwijfeld na enkele weken dus weer terug gestuurd worden naar Vodafone en begint het drama weer opnieuw. Wat een k*t bedrijf Vodafone.
Beste Niek,
Dank voor alle gegevens en de uitgebreide toelichting.
Ik heb het zojuist voor je nagekeken.
Dynafix heeft het toestel op dit moment nog niet retour geboekt.
Dat is ook de reden dat er nog geen herlevering heeft plaats gevonden, of dat de hele verlenging geannuleerd is (en je het nieuwe toestel weer kunt bestellen).
Er kan helaas niets gedaan worden om dit proces te bespoedigen.
Op het moment dat alles retour geboekt is dan zal de einddatum van het contract ook aangepast worden in My Vodafone.
Excuses voor al het ongemak!
Met vriendelijke groet,
Met vriendelijke groet,
Rowie
Vodafone 24/7 Web Crew -
May 13, 2015 om 17:07Vodafone: levert telefoon niet dat bij abonnement hoortIk heb precies dezelfde ervaring!!! En diep en diep teleurgesteld. Ben zo'n 15 jaar lid, rond de 20.000 euro aan abonnement gelden betaald in die periode en je wordt gewoon kei en kei hard in de steek gelaten. En niemand kan blijkbaar iets doen. Het is het protocol zegt men.....
Zelf werd ik eind maart gebeld, of ik mijn abonnement weer wilde verlengen. Prima, en ingestemd met nieuwe Samsung S5. Zou ook allemaal nog bevestigd worden per post en email. Nooit meer wat van gehoord. Alleen werd enkele weken later een volstrekt verkeerd toestel toegestuurd. Contact gehad met Klanten service met vraag of ze me het juiste toestel konden sturen. Dat kon, maar zou 2 a 3 weken (!) duren, ingaande vanaf moment dat verkeerde toestel terug was gestuurd. Toestel bij Postkantoor aangeboden met verzoek aangetekend terug te sturen. Zelf moeten betalen natuurlijk, terwijl het een fout van Vodafone betrof. Na drie weken maar weer contact met Vodafone. Telefoon hadden ze nooit ontvangen omdat naar nu blijkt Post.nl het pakket retour had gestuurd naar hun verdeelcentrum ipv Vodafone. Wel was het daar aangekomen gezien de handtekening die gezet was via Track&Trace. Vervelend, maar kunt u dan toch in ieder geval het mij beloofde juiste toestel sturen? Nee dat kan niet, we moeten eerst een vermissingstraject starten. Dit terwijl het gedonder toch echt wel begonnen is door een eigen fout van Vodafone. En binnen week nogmaals bellen. Zojuist gedaan. "We zijn er mee bezig". Kunt u dan echt niet alvast het juiste toestel toesturen, aangezien ik met een toestel zit dat alleen aan de oplader functioneert en over 2.5 week voor 5 weken naar de USA vertrek....en dit gedonder allemaal begonnen is met een fout van Vofafone. In plaats van het direct versturen van het juiste toestel en ONDERTUSSEN het vermissingstraject verder doorlopen, is het wederom; "u zakt maar in de stront, wij hebben een fout gemaakt en u met een hoop gezeik opgezadeld, maar we komen u echt niet tegemoet". Fijn hoor, zal ik de komende 15 jaar weer lid blijven van Vodafone en weer kapitalen betalen? Dacht het niet, liever vandaag nog weg dan morgen. Daar waar andere merken proberen om een traditie op te bouwen met hun klanten lijkt het of Vodafone het liefst zo snel mogelijk van haar klanten af wil....