Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: niels2100
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Oct 30, 2014 om 14:10kras in scherm bij levering[quote=zoekster schreef op donderdag 30 okt 2014, 09:34]Zet uw klacht ook nog op de klachtenkompas.nl neer.
klik HIER
Ik ben vandaag gebeld door de mediamarkt, ze hadden bericht ontvangen via hun klachten mail en via de thuiswinkel. Mediamarkt blijft bij hun standpunt, prima, nu heb ik weer contact opgenomen met de thuiswinkel en die gaat er nu naar kijken. Mocht er nog geen passende oplossing uit komen dan gaat het naar de geschillencommissie. -
Oct 29, 2014 om 19:24kras in scherm bij levering[quote=zoekster schreef op woensdag 29 okt 2014, 17:50]Wat voor toon u ook heeft aangeslagen, u staat in uw recht. U heeft gewoon recht op geld terug, u heeft binnen de bedenktijd uw laptop teruggestuurd, iedere volgende keer, dat zij u iets toezonden had u weer 14 dagen bedenktijd.
Ik snap ook niet dat u de schuld krijgt van die kras, tenzij MM dat kan aantonen, aangezien in de eerste 6 maanden na koop de bewijslast bij hen ligt, dat lijkt mij een moeilijke zaak voor MM.
Ik zou dit nu gaan spelen via thuiswinkel.org. Daar is MM bij aangesloten.
klik HIER
en dan naar de geschillencommissie.
Bedankt, ik ga daar vanavond even naar kijken. Ik had de laptop terug gestuurd, duurde even voordat ik bericht kreeg. Terwijl mij beloofd was een nieuwe te sturen, kreeg ik bericht van het reparatie centrum dat ik had aangegeven dat de doos beschadigd was, en dat de kras daar door kwam. Dus hij werd terug gestuurd. Dit heb ik echter nooit aangegeven en toen moest ik hem weer terug sturen en zelf een brief erbij toevoegen met tekst en uitleg. Toen kreeg ik weer bericht dat de laptop in reparatie was gezet. En de rest van het verhaal is nog langdradiger :p
Bedankt voor de tip!
Met vriendelijke groet,
Niels de Bruin -
Oct 29, 2014 om 19:19kras in scherm bij levering[quote=joentje1978 schreef op woensdag 29 okt 2014, 17:37]Kan begrijpen dat je niet blij bent maar als je mij op zo'n toon te woord zou staan dan zou je van mij ook het heen en weer kunnen krijgen.
Je moet nooit zo'n toon aanslaan als je nog iets van iemand moet hebben.
Als je 5 weken lang in totaal 22 keer aardig belt, 30 vriendelijke berichten schrijf, 3 loze beloftes te horen krijgt en uiteindelijk geen meter verder bent geholpen. Vind ik dat de brief nog aardig mild is aangezien ik wit heet die brief aan het typen was. Maar bedankt voor de tip. -
Oct 29, 2014 om 16:12kras in scherm bij levering[quote=tot15karakters schreef op woensdag 29 okt 2014, 16:05]Via elke webshop loop je dit risico, hoe bewijs je dat bij het openen reeds er een barst in zat?
Beter is in een winkel dergelijke kwetsbare producten te kopen en voor betalen even kijken of alles werkt en dan pas naar de kassa.
Dus ook niet met verzegelde doos gaan huis gaan, is 2x lopen en hetzelfde bewijs probleem.
Hoewel er meestal een stevige doos omheen zit, transport schade is nooit uitgesloten dus koop het niet online bij een twijfelachtige winkel die veel roept maar op dit soort forums erg bekend is...
Het is geen transport schade, het is een kras in het scherm. Dit kan gebeuren op je telefoon als je hem in je broekzak steekt. Maar een scherm van een laptop?! Dat moet je bewust doen want anders kan dat daar echt niet komen. En ik kan me niet voorstellen dat mensen, als ze iets kopen in de winkel, dat product gaan testen op de balie of wat dan ook..
Het is wel een goede tip voor de volgende keer, maar dat zal niet bij de Mediamarkt zijn!