Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: nleservice
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 6, 2017 om 16:35NLEx Klantenservice
Goedemiddag,
Vervelend dat je je perongeluk hebt aangemeld. Ik kijk graag voor je na of de annulering bij ons binnen is. Kun je je registreren op ons forum en een nieuw topic starten? Dit doe je door op de knop 'registreren' bovenaan de pagina te klikken. We helpen je daar graag verder!
Groet,
NLEx
-
Sep 15, 2014 om 15:05te hoge meterstand opgegeven door netbeheerderGeachte heer, mevrouw Winnifred,
Vervelend te horen dat het gelijk trekken van de stand van de overstap zoveel moeite kost. Wij gaan de gang van zaken graag nog eens na. Zou u uw klantgegevens willen insturen naar onlineklantenservice@nle.nl?
Met vriendelijke groet,
Klantenservice NLE -
Aug 21, 2014 om 15:34Service NLEGeachte heer Wester,
Wij hebben de inrekening gebrachte aanmaankosten van €40,00 voor u gecrediteerd. De aanmaankosten van €40,00 waren gekoppeld aan de foutieve eindnota. De tegemoetkoming van €10,00 is verrekend de eindnota. Op dit moment is het openstaand saldo €64,90. Wij vragen u dit spoedig aan ons over te maken om verdere aanmaankosten te voorkomen. Deze zullen niet gecrediteerd worden.
Met vriendelijke groet,
NLE Klantenservice -
Aug 19, 2014 om 08:24Service NLEGeachte heer Wester,
Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.
Wij hebben u per e-mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Helaas hebben wij u niet uw gewenste oplossing kunnen bieden. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten.
Met vriendelijke groet,
NLE Klantenservice -
Jun 3, 2014 om 08:34Overstap EnergiemaatschappijBeste Sara,
Vervelend om te horen dat u het gevoel heeft dat u duurder uit bent nu u de overstap hebt gemaakt van Greenchoice naar ons.
Uit uw post maken wij op dat u al contact hebt opgenomen met onze Klantenservice om hier opheldering over te krijgen. Zoals al eerder gezegd is bent u door het moment van overstap niet duurder of goedkoper uit; u betaalt immers op een jaar- of eindnota alleen het verbruik dat u in die periode heeft gehad. Dit verbruik kan al deels afbetaald zijn door de voorschotbedragen die u in het afgelopen jaar voldaan heeft.
Onze jaarnota zult u volgend jaar juni ontvangen. Het voorschotbedrag dat u nu betaald is berekend op basis van een jaar energielevering.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice NLE -
Apr 15, 2014 om 15:08Uw ervaring met de Ned. Enerie MijGeachte Liernur,
Onlangs heeft u een klacht ingediend over onze dienstverlening. Om onze service voortdurend te verbeteren, ontvangen wij graag feedback van onze klanten.
Wij hebben u per mail op de hoogte gebracht van ons standpunt. Heeft u nog vragen? Neemt u dan contact op met de behandelaar van uw klacht, de contactgegevens hebben wij u per mail/brief toegestuurd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice NLE -
Apr 7, 2014 om 12:03Uw ervaring met de Ned. Enerie MijBeste timpy1952,
Wij vinden het spijtig om te horen dat u zo over de Nederlandse Energie Maatschappij denkt.
Er is eerder een klacht ingediend. Is uw klacht afgehandeld? Zo niet, dan verzoeken wij vriendelijk om uw klantgegevens te sturen naar onlineklantenservice@nle.nl.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
NLE Klantenservice -
Feb 7, 2014 om 10:24gasverbruikBeste evala,
U heeft een bericht achtergelaten op dit forum. De Nederlandse Energie Maatschappij zou graag contact met u opnemen om te onderzoeken of we een passende oplossing kunnen bieden.
Om u beter van dienst te zijn vragen wij ons uw naam, adresgegevens en telefoonnummer te sturen naar onlineklantenservice@nle.nl.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice NLE -
Feb 4, 2014 om 09:34opzeggen energiecontractBeste timpy1952,
Wij hebben het voor u nagekeken. De opzegvergoeding op de eindnota is onterecht. U ontvangt spoedig een nieuwe eindnota zonder opzegvergoeding. Wij hebben ook een klacht via onze website van u ontvangen waarin u aangeeft dat er meerdere fouten zitten in de eindnota. Graag vernemen wij van u wat er precies niet klopt. U kunt dit toelichten via e-mailadres: onlineklantenservice@nle.nl.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice NLE -
Feb 3, 2014 om 10:28opzeggen energiecontractBeste timpy1952,
U ontvangt een opzegvergoeding (boete) bij vroegtijdige overstap naar een andere energieleverancier.
Wij willen echter de gegevens controleren. Zou u uw klantnummer of postcode en huisnummer willen sturen naar onlineklantenservice@nle.nl?
Met vriendelijke groeten,
NLE Klantenservice