Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: oester
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Sep 11, 2012 om 19:10huurhuisHet is gewoon normaal dat is 1.
Maar de rest van oktober dus 10 oktober t/m de 31e + November is dus geen 2,5 maand maar de lopende maand die betaald moet worden en November dat is dus 1,5 maand.
Kortom dit zijn normale regels -
Sep 1, 2012 om 18:54beslaglegging door gemeenteHet is niet leuk dat u ziek bent maar door uw laksheid door niet reageren op aanmaningen etc heeft u hetzelf zo ver laten komen.
Gemeentebelastingen heb je bijna een half jaar voor om te betalen dan pas komen er herinneringen en in een later stadium komt er een deurwaarder aan te pas.
In elke gemeente kan je aanvragen om in 12 termijnen te betalen.
Elk ander mens wordt hetzelfde behandeld dus ik vind het niet correct dat als iemand ziek is dat hier vermeld moet worden om dan evt meer rechten dan een ander te kunnen claimen. -
Aug 26, 2012 om 23:13Is het normaal dat je zo lang moet wachten op terugbetaling?Dus dan draaien we het verhaaltje eens om.
Winkel gaat failliet dus is het consumenten risico had ie maar geen consument moeten worden.
Man praat toch geen onzin.
Er mag gewoonweg een aanbetaling gevraagd worden en in overleg met de klant een volledige betaling zoals al eerder vermeld is klant daarmee akkoord gegaan dus houd je klep dicht met je risico als je zelf niet eens kan lezen.
Winkelier staat vrij om het te vragen, klant staat vrij om het te weigeren.
Winkelier staat vrij om het niet te verkopen en klant staat vrij om naar een andere zaak te gaan.
Beide zijn wel akkoord dus wie ben jij spuitelf om dan te zeggen ondernemersrisico en mag niet etc.
Ipv mensen het verkeerde en onjuiste advies te geven kan je beter gewoon ZWIJGEN want aan info die niet klopt heeft niemand iets -
Aug 26, 2012 om 21:10Is het normaal dat je zo lang moet wachten op terugbetaling?Schijnbaar toch niet anders praat je niet als een kip zonder kop.
Zo werkt het bedrijfsleven nu eenmaal. -
Aug 26, 2012 om 21:05Is het normaal dat je zo lang moet wachten op terugbetaling?Dat wil niet zeggen dat het risico altijd bij de ondernemer zou moeten liggen.
Failliet komt vaker voor bij webshops dan bij een Dolcis die al heel lang bestaat.
Als je het risico niet wilt lopen moet je alleen in de winkel wat kopen wat op voorraad is en je meteen mee kan nemen. -
Aug 26, 2012 om 20:57Is het normaal dat je zo lang moet wachten op terugbetaling?Niet iedereen maar diverse figuren hier wel.
Die zijn de complete realiteit in het leven gewoon kwijt -
Aug 26, 2012 om 20:52Is het normaal dat je zo lang moet wachten op terugbetaling?Nu ze zelf niet kunnen voldoen aan het leveren van de schoenen, geven ze niet thuis. :-|
Financiƫle afdeling........ daar had je toch ook niks mee te maken toen je betaalde?
Wederom een hoop geblaat en niet weten waar je het over hebt.
Ze geven wel thuis ze kunnen niet leveren en betalen het geld terug.
Daar dit al ingeboekt is en afgeroomd gaat dit via de financiele afdeling men kan dit immers niet zo uit de kassa halen.
Maar ja als je enkel en alleen uitkeringen gewend bent en niet weet hoe het in het bedrijfsleven gaat dan moet je niet reageren. -
Aug 26, 2012 om 20:48ZonneschermEr kon dus wel een scherm geplaatst worden anders staat de wbv het niet toe.
De wbv heeft er eisen aan gesteld en op basis kan er een scherm geplaatst worden.
Hij heeft zich dus gehouden aan de eisen die gesteld worden bent u het daar niet mee eens had u het niet moeten kopen u was daar immers van op de hoogte.
=deleugenaar schreef op zondag 26 aug 2012, 20:26: Beste Vladja. het zonnescherm moest worden opgehangen volgens de vooraf afgesproken en schriftelijk vastgelegde afspraken. Geen knikarmen en vaste kleuren en niet te ver over het balkon heen. Met deze informatie had hij moeten en kunnen weten dat hier geen scherm geplaatst kon worden. Het advies wat hij nu geeft is zet er een parasol bij!
-
Aug 26, 2012 om 20:42Is het normaal dat je zo lang moet wachten op terugbetaling?Zo loop ik niet het risico dat bij de verkoper hoort te liggen.
Zo werkt het niet vriend.
Het risico ligt bij beiden niet alleen verkoper maar ook bij koper.
Je wilt niet weten hoeveel consumenten iets bestellen en het dan niet meer komen ophalen.
Betaald men gewoon vooraf dan komen ze gewoon terug en blijft de winkelier niet met speciaal besteld spul zitten. -
Aug 26, 2012 om 15:35onkostenHet is makkelijk de schuld op de monteur af te schuiven.
Ik ben zelf specialist en wordt ingezet ( soms ook bij Ziggo ) etc ligt er net aan waar het probleem zit.
95% van de fouten zit bij de mensen zelf in huis met name de mensen die alles wel beter weten dan de rest.
De overige 5% is verdeeld over een evt monteursfout immers dat zijn ook mensen, bewoners die hun eigen huisnr verkeerd doorgeven met bv een verhuizing of opzegging en dan naderhand klagen als brugman, of externe oorzaken.
Vorige week nog trok een aannemer in Uden een complete glasvezelkabel kapot omdat ie niet kon lezen waar de leidingen lagen dit betrof een hoofdkabel, maar daarnaast trok ie van Enexis ook de hoofdleiding naar de POP kapot.
Zoiets los je niet in 1 uur op daar gaat meer tijd overheen.