Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: oeveren
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 6, 2015 om 12:01Avis past huurprijs aan zonder dat contract gewijzigd isBeste 1953, de boeking is door Jan doets uitgevoerd dus ik weet niet of zij dit in de US of in Nederland geboekt hebben. Ik ga er vanuit dat dit in NL is gebeurd. De auto wordt gehuurd in de US.
-
Jul 5, 2015 om 11:53Avis past huurprijs aan zonder dat contract gewijzigd isHallo 1953. Bedankt voor je reactie. Ik heb de huurvoorwaarden gelezen (http://www.avis.nl/avisonline/nl/avis.nsf/c/reserveren,algemene_huurvoorwaarden_nederland) en daar wordt niets in vermeld.
Het gaat niet om een nieuw contract, het reserveringsnummer is precies hetzelde, alle huurinformatie is ook precies hetzelfde, alleen het contact telefoonnummer, e-mail adres en vluchtinformatie is toegevoegd. -
Jul 4, 2015 om 16:54Avis past huurprijs aan zonder dat contract gewijzigd isBedankt, Hopetobehelping. Ik denk er ook zo over. Ik heb het nu bij Jan Doets liggen dus ik hoop dat ze het oplossen. Ik ben wel bang dat als ze de hele reis annuleren en herboeken er weer een hele andere situatie ontstaat (andere prijzen). Ik had altijd wel goede ervaringen met Avis maar door dit gebeuren is hier een behoorlijke deuk in gekomen.
To be continued.... -
Jul 4, 2015 om 16:50Avis past huurprijs aan zonder dat contract gewijzigd isHallo Diumenge, bedankt voor je reactie. Dat zei de reisagent ook. Tenaamstelling is volgens mij niet veranderd. Alles is hetzelfde gebleven, behalve de contact informatie (mobiele telefoonnummer, Vluchtinformatie en mijn e-mail adres).
Met betrekking tot het wijzigen van informatie, ik heb voor de vluchten de mogelijkheid om de stoelen te wijzigen, heb ik ook gedaan zodat we met z'n allen bij elkaar zitten. Dit ging moeiteloos en zonder problemen (KLM/Delta). Ik ga er vanuit dat bij het wijzigen van eenvoudige informatie zoals contactgegevens, ik niet ineens geconfronteerd wordt met extra kosten. Ik heb immers niets aan het contract veranderd. Ik ben ook van mening dat als ik iets niet zou mogen veranderen ik hiertoe de mogelijkheid niet zou mogen hebben.
Zou ik dan voor ieder wissewasje de reisagent moeten bellen? -
Jul 4, 2015 om 16:28Avis past huurprijs aan zonder dat contract gewijzigd isBeste hopetobehelping, bedankt voor je antwoord. Het initiele huurbedrag was rond de 1500 Euro en het nieuwe bedrag is dus meer dan 2000 Euro. Het gaat om het huren van een premium SUV (Chevrolet Suburban).
De duur van de autohuur is 2 1/2 week. Reisagent is Jan Doets. Ik wil wel benadrukken dat de service van Jan Doets verder prima in orde is en de informatieverstrekking tot nu toe ook zeer goed is.
De reis is als geheel geboekt, dus inclusief vluchten, hotels en autohuur.
Ik heb de contact informatie gewijzigd op de Avis site, en nog een keer gechecked wat de huurprijs zou zijn als is bij Avis zelf zou boeken, die is dus ook meer dan 2000 Euro.
Het lijkt er dus op dat het systeem bij Avis hier niet mee overweg kan.
Zelfs het reserveringsnummer is niet gewijzigd, dus het contract is ook hetzelfde gebleven. Ik zou zeggen dat Avis dan het huurbedrag niet mag wijzigen als er geen extra verzekeringen of opties toegevoegd worden (dit heb ik dus echt niet gedaan, alleen de contact info veranderd).
Echt een hele vreemde gang van zaken. -
Jul 4, 2015 om 14:15Avis past huurprijs aan zonder dat contract gewijzigd isHoi Jan, bedankt voor je snelle antwoord. Ik denk dat annuleren een uitdaging wordt omdat de huurauto als arrangement bij de reis besteld is. Dit impliceert dat als ik de huurauto annuleer de creditering naar de reisorganisatie plaatsvindt.
Bij de reisorganisatie gaven ze overigens aan dat annulering niet zonder meer mogelijk is zonder kosten. Op de Avis site staat dat de annuleringskosten 25 euro bedragen. Die kosten zijn nog wel overkomelijk...
Ik ga trouwens zeker even kijken bij Sunny Cars.