Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ohra nl
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Feb 25, 2016 om 10:20Klachten over Ohra verzekeraarGeachte mevrouw Govaarts,
Wat jammer om te horen dat u ontevreden bent over OHRA. Wij pakken uw signaal graag op! Stuurt u een e-mail met uw gegevens naar webcare@ohra.nl? Vermeld dan in het onderwerp van de e-mail het onderwerp van deze topic. Uw klacht nemen wij in behandeling met de betreffende afdeling.
Met vriendelijke groet,
OHRA Webcare -
Feb 12, 2015 om 13:57vergoeding permanente ontharing bij hydradenitis supperativaBeste toermalijn60,
Wij willen graag nog keer naar jouw aanvraag kijken. Wil jij een e-mail sturen naar webcare@ohra.nl met als onderwerp "vergoeding permanente ontharing bij hydradenitis supperativa. kassa.vara.nl"? Vermeld hierin jouw N.A.W. gegevens en polisnummer.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
OHRA Webcare -
Sep 19, 2014 om 15:33autoverzekeringBeste Leoschroder,
Wij hebben bericht ontvangen van de RDW. Zij hebben de cataloguswaarde aangepast naar € 16.852,-. Wij hebben jouw polis aangepast naar deze waarde per ingangsdatum. Je ontvangt hier een nieuw polisblad van. De te veel betaalde premie wordt aan je overgemaakt.
Met vriendelijke groet,
OHRA Webcare -
Aug 22, 2014 om 15:28autoverzekeringBeste Leoschroder,
Hierbij een update.
De huidige catalogusprijs is een waarde die door de RDW is bepaald bij de invoer van de auto in 2010. De prijslijst die jij gestuurd hebt laat wel een flink prijsverschil zien. Nu is het zo dat de prijslijst niet één op één overgenomen kan worden. Bij de prijs is geen rekening gehouden met eventuele opties en prijsverschillen. Mercedes kent dure opties van duizenden euro's. Ook heb je te maken met invoerheffingen etc. Het verschil wat we zien blijft toch erg groot. Zo'n verschil komt niet zoveel voor. Als het zich voordoet dan is dat met name bij oude ingevoerde auto's.
Wij gaan de RDW vragen om de gegevens opnieuw te controleren en indien nodig te corrigeren. Dit kan enige tijd in beslag nemen. Zodra wij bericht ontvangen laten wij dat direct weten.
Met vriendelijke groet,
OHRA Webcare -
Aug 14, 2014 om 13:53autoverzekeringBeste Leo Schroder,
Wij hebben zojuist gehoord dat we de zaak intern aan het onderzoeken zijn. Je ontvangt binnen enkele dagen een reactie.
Met vriendelijke groet,
OHRA Webcare -
Aug 7, 2014 om 10:30autoverzekeringHoi Leoschroder,
OHRA heeft geen oldtimerverzekering. Wij verzekeren een auto altijd tegen de originele catalogusprijs. Wij vermoeden dat de catalogusprijs niet is omgerekend naar euro's. Overigens beperken wij de dekking niet bij oude auto's. De klant mag altijd kiezen voor een All Risk dekking.
Wij willen graag naar de verzekering kijken. Wil jij een e-mail sturen naar webcare@ohra.nl met als onderwerp "Catalogusprijs oldtimer kassa.vara.nl"? Vermeld hierin jouw N.A.W. gegevens en polisnummer.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
OHRA Webcare -
Jun 19, 2014 om 10:43MACHTSMISBRUIK OHRA / CZBeste vankrolhuyze,
Wij hebben uw klacht gelezen en willen hier graag nog even naar kijken. Om dit te kunnen hebben wij aanvullende gegevens van u nodig.
Wij verzoeken u vriendelijk uw naam, adres en polisnummer naar webcare@ohra.nl te sturen. Wilt u uw e-mail het onderwerp "MACHTSMISBRUIK OHRA/CZ" geven?
Met vriendelijke groet,
OHRA Webcare
=vankrolhuyze schreef op woensdag 18 jun 2014, 19:41: MACHTSMISBRUIK CZ/OHRA
Waarschuwing voor iedereen die bij een CZ aangesloten ziektekosten verzekering zit.
Welnu het gaat om het volgende ik ben door een ongeluk bij de fysiotherapie terecht gekomen.
Mijn verwondingen waren zo ernstig dat er een chronische indicatie op zat en moest dan ook 3 x per week naar de fysiotherapie toe.
In het jaar (2012) dat ik het ongeluk gekregen heb was ik verzekerd bij Unive (niks aan de hand prima verzekering)
Maar toen ben zo dom geweest om aan het eind van het jaar voor € 2,- minder per maand over te stappen via Indipender naar de OHRA / CZ , had ik van te voren geweten dat het iets te maken had gehad met CZ had ik dit Absoluut niet gedaan, maar ja ik keek alleen maar naar het maandbedrag.
Ik heb namelijk ook gehoord van verschillende mensen dat de CZ claimbehandelaar bij voorbaat alles afwijst, dus ik was eigenlijk al gewaarschuwd.
Toen ik de goedkeuring van de Chronische indicatie had voor de fysiotherapie heeft Unive de door mij teveel betaalde fysiotherapie behandelingen terug gestort op mijn rekening, maar ook OHRA heeft na een correctie van de chronische indicatie mij het geld terug betaald.
Dus je zou denken er is niks aan de hand, en dat dacht ik ook, MAAR dan kan je de CZ groep nog niet
Want wat gebeurt er, ik kreeg vorige week een rekening of ik even bijna € 1800,- wil terug betalen
omdat de fysiotherapie een correctie op de rekening had toegepast, toen dacht das raar alles is betaald en verrekend , Dus ben ik verhaal gaan halen bij de fysiotherapie en wat bleek CZ had even in een telefoon gesprek medegedeeld dat als de chronische indicatie er niet af ging en er een nieuwe door hun gesuggereerde indicatie op kwam dat ze naar hun centen kunnen fluiten.
Gelukkig heb ik de correspondentie hierover dus ben ik er van overtuigt dat ik dit geschil ten goede kan beslechten.
Dus wees gewaarschuwd ga niet met CZ in zee ook al lijkt het maandbedrag nog zo aantrekkelijk.
Met Vriendelijke groet
Rudy -
Jun 19, 2014 om 09:53MACHTSMISBRUIK OHRA / CZ[quote=vankrolhuyze schreef op woensdag 18 jun 2014, 19:41]MACHTSMISBRUIK CZ/OHRA
Waarschuwing voor iedereen die bij een CZ aangesloten ziektekosten verzekering zit.
Welnu het gaat om het volgende ik ben door een ongeluk bij de fysiotherapie terecht gekomen.
Mijn verwondingen waren zo ernstig dat er een chronische indicatie op zat en moest dan ook 3 x per week naar de fysiotherapie toe.
In het jaar (2012) dat ik het ongeluk gekregen heb was ik verzekerd bij Unive (niks aan de hand prima verzekering)
Maar toen ben zo dom geweest om aan het eind van het jaar voor € 2,- minder per maand over te stappen via Indipender naar de OHRA / CZ , had ik van te voren geweten dat het iets te maken had gehad met CZ had ik dit Absoluut niet gedaan, maar ja ik keek alleen maar naar het maandbedrag.
Ik heb namelijk ook gehoord van verschillende mensen dat de CZ claimbehandelaar bij voorbaat alles afwijst, dus ik was eigenlijk al gewaarschuwd.
Toen ik de goedkeuring van de Chronische indicatie had voor de fysiotherapie heeft Unive de door mij teveel betaalde fysiotherapie behandelingen terug gestort op mijn rekening, maar ook OHRA heeft na een correctie van de chronische indicatie mij het geld terug betaald.
Dus je zou denken er is niks aan de hand, en dat dacht ik ook, MAAR dan kan je de CZ groep nog niet
Want wat gebeurt er, ik kreeg vorige week een rekening of ik even bijna € 1800,- wil terug betalen
omdat de fysiotherapie een correctie op de rekening had toegepast, toen dacht das raar alles is betaald en verrekend , Dus ben ik verhaal gaan halen bij de fysiotherapie en wat bleek CZ had even in een telefoon gesprek medegedeeld dat als de chronische indicatie er niet af ging en er een nieuwe door hun gesuggereerde indicatie op kwam dat ze naar hun centen kunnen fluiten.
Gelukkig heb ik de correspondentie hierover dus ben ik er van overtuigt dat ik dit geschil ten goede kan beslechten.
Dus wees gewaarschuwd ga niet met CZ in zee ook al lijkt het maandbedrag nog zo aantrekkelijk.
Met Vriendelijke groet
Rudy -
Jan 28, 2014 om 11:00Ohra wijst schadeclaim afBeste Yahia,
Wij willen hier graag nog even naar kijken. Wil je ons een e-mail sturen met jouw NAW gegevens via webcare@ohra.nl en het onderwerp "OHRA wijst schadeclaim af" geven?
Dan nemen wij contact met jou op.
Met vriendelijke groet,
OHRA Webcare -
Jan 20, 2014 om 09:53CISBeste Marcel,
Het klopt dat CIS niet een database is die alleen "strafrechtelijke" zaken registreerd. Er zijn vele soorten registraties. Meer informatie hierover vindt je op de website van CIS: www.stichtingcis.nl.
Om de registratie na te gaan hebben wij meer informatie nodig. Zou je ons een e-mail willen sturen met daarin jouw N.A.W. gegevens. Wil je als onderwerp "CIS melding" gebruiken? Stuur de e-mail naar webcare@ohra.nl. Wij zullen dan snel per e-mail reageren.
Met vriendelijke groet,
OHRA Webcare