Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: omer-
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Mar 25, 2015 om 12:56Vodafone komt overeenkomst niet na!Nou wat ben ik goed geholpen zeg:
"Ik begrijp dat je graag duidelijkheid wenst. Ik heb contact voor je opgenomen met onze bezorgdienst om e.e.a. na te vragen. Helaas heb ik dus op dit moment nog geen concrete oplossing voor je.
Zodra wij een reactie hebben ontvangen nemen we contact met je op. Excuses voor de samenloop van omstandigheden.
Met vriendelijke groet,"
Ik heb echt helemaal niets aan deze reactie van Vodafone. Dit zou net zo goed kunnen betekenen dat ik nog twee maanden moet wachten op mijn bestelling.
Ik krijg heel erg het vermoeden dat Vodafone de klanten die eind februari een bestelling hebben geplaatst bewust aan de kant zet in de hoop dat ze hun orders annuleren. De producten zijn waarschijnlijk per abuis voor een te laag bedrag op de website geplaatst waardoor ze met een boze directeur zitten terwijl er voor de consument geen enkel reden was om te twijfelen over de prijs.
Iemand ervaring met de geschillencommissie?