Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: osking
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jun 16, 2013 om 04:12Capuccinno: koffiemelk/room en/of alleen melk?De houdbare volle melk van Liddl geeft prachtig schuim en geeft geen nasmaak. Ook magere verse melk (voor de mensen die op de lijn letten) geeft goed schuim!
-
Jan 25, 2012 om 12:02woekerpolis premievrij maken?Ook ik heb 2 ASR woekerpolissen. Het is een ingewikkelde materie geworden. Afkopen heeft geen zin vanwege de hoge kosten. Dit is anti-reclame voor ASR (voorheen polis Amev/Fortis). Ik zal nooit meer een produkt van ze afnemen en denk dat velen zich daar bij aansluiten. Sterkte Paul!
-
Oct 14, 2011 om 20:11genep met uggsHet lijkt mij het beste om aangifte te doen bij de politie met de nepbrief van de douane en uiteraard alle gegevens die u van deze oplichters heeft (naam, iban, bic etc.). Bij nader onderzoek heeft het bedrijf, zoals Vulcanic al schreef, vele nepsites zoals bijvoorbeeld http://www.globalshoes.net
Kijk op de volgende site waar HICHINA ZHICHENG TECHNOLOGY op voorkomt, hier kunt u de nepsites vinden: http://fakecoachwebsites.com
Neem bovenstaande mee bij uw aangifte. Wellicht kan de politie die sites blokkeren om meer leed te voorkomen! -
Dec 21, 2010 om 13:55chaos Schiphol/vlucht gemist/kosten voor??Adriaand, als u het voorstaande goed had gelezen dat had u gezien dat er mensen waren die ruim 3 uur vantevoren op Schiphol waren, hun instapkaarten al hadden maar de koffers niet konden afgeven vanwege de drukte door o.a. mensen die hun reis aan het omboeken waren. Als er beter georganiseerd was dan hadden de mensen van wie hun vlucht zou vertrekken voorrang moeten krijgen om koffers af te geven. Dit was nu onmogelijk op de internationale vluchten. Geniet van de zon!
-
Dec 20, 2010 om 14:25chaos Schiphol/vlucht gemist/kosten voor??Er was op Schiphol geen dookomen aan. Er waren die nacht 3000 veldbedden geplaatst. Dit mag geen reden zijn dat men niet kon inchecken. Familie was zelfs ruim 3 uur vantevoren op Schiphol en er was geen doorkomen aan omdat velen hun reis gingen omboeken. Ze hadden online ingecheckt maar konden koffers niet afgeven. Ik zie het toch dat reizigers van wie de vlucht normaal zou vertrekken voorrang hadden moeten krijgen. Fout in organisatie van Schiphol en persoonlijk vind ik dat dit te verhalen dient te zijn.