Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: oxxioservice
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Aug 13, 2015 om 13:03overstap enegieleveransierBeste mamagre,
We vinden het jammer om te horen dat het niet duidelijk is geworden dat Oxxio geen opzegvergoedingen van vorige leveranciers vergoed.
Om alle onduidelijkheid weg te nemen stuurt Oxxio, samen met het getekende overeenkomst, een bijlage mee waar onder andere het onderstaande op staat vermeld.
Zorg dat je geen opzegvergoeding (boete) krijgt.
Die kan je oude leverancier in rekening brengen als de overeenkomst met hen vóór de einddatum van de overeenkomst wordt opgezegd. Oxxio vergoedt deze opzegvergoeding/boete niet.
We gaan er vanuit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Michaël
Oxxio Nederland bv -
Dec 31, 2014 om 09:18Oxxio EindafrekeningBeste Consument2015,
Wat jammer om te horen dat het contact tussen u en Oxxio niet goed verloopt. Normaal gesproken zou het controleren van meterstanden vlekkeloos moeten verlopen. We zoeken graag uit waar dit door is gekomen en uiteraard kijken we graag hoe we tot een oplossing kunnen komen.
Zou u daarom zo vriendelijk willen zijn om uw klantgegevens samen met relevantie stukken te willen e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl? We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Michaël
Oxxio Nederland bv -
Nov 26, 2014 om 13:29electrabelBeste jazzper74,
U heeft aangegeven dat u ongewenst door Electrabel van Oxxio bent overgenomen. U heeft ook aangegeven dat Oxxio inmiddels de levering heeft hervat.
Als u een eindrekening van Electrabel heeft ontvangen dan gaat Electrabel ervan uit dat zij een rechtsgeldige overeenkomst met u hebben gehad. In het geval dat er geen rechtsgeldige overeenkomst is, dan zou de ongewenst leverancier geen verbruik in rekening brengen conform het Marktmodel Herstellen Onterechte Switches. Is hiervan geen sprake dan mag de leverancier de door hem voor u ingekochte energie bij u in rekening brengen. Ook bij de Geschillencommissie is het uitgangspunt dat u betaalt voor door u afgenomen energie.
Het is technisch gezien onmogelijk dat twee leveranciers bij de netbeheerder op dezelfde aansluitingen in dezelfde periode geregistreerd staan, dus de leveringsperioden van de verschillende leveranciers zullen elkaar opvolgen in het CAR (Centraal Aansluitregister).
Wij reageren nu puur op de inhoud van uw bericht en de reacties die u van verschillende personen heeft ontvangen, maar wij zouden graag samen met u naar deze zaak kijken. Kunt u ons klantgegevens en een korte beschrijving van uw vraag e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl, dan nemen wij contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Tess
Oxxio Nederland bv -
May 2, 2014 om 16:02Oxxio afrekening, onfatsoenlijke behandeling!Beste Mimmy,
Klinkt als een vervelende situatie. We zoeken graag voor u uit wat er precies aan de hand is. Kunt u ons alstublieft via 'deoxxiomedewerker@oxxio.nl' uw klantnummer doorgeven? Dan nemen we uw vraag in behandeling.
Met dank voor uw moeite en met vriendelijke groet,
Dicky
Oxxio Nederland bv -
Jan 24, 2014 om 10:34Oxxio hanteert verkeerde standenGeachte Leonieaa,
Het spijt ons zeer, dat u niet tevreden kunt zijn over onze dienstverlening.
Wij zoeken nogmaals graag voor u uit, wat hier precies aan de hand is.
Zou u hiertoe, uw klantnummer willen versturen aan 'deoxxiomedewerker@oxxio.nl'?
Wij geven u dan zo spoedig mogelijk een terugkoppeling.
Met dank voor uw moeite en met vriendelijke groet,
Dicky
Oxxio Nederland bv -
Jan 2, 2014 om 14:06Afrekening OxxioBeste pryasewnath,
Vervelend om te horen dat u geconfronteerd bent met een hoge naheffing. Zou u uw klantnummer of uw adresgegevens willen e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl zodat we hiernaar kunnen kijken.
Met vriendelijke groet,
Suze
Oxxio Nederland bv -
Dec 20, 2013 om 14:16Oxxio stort borg niet terugBeste mvengy,
Uw bericht maakt duidelijk dat u al enige tijd aan het wachten bent op Oxxio om over te gaan tot het uitbetalen van uw waarborgsom.
Wij zoeken graag voor u uit wat er precies mis gaat met het uitbetalen van uw tegoed. Wilt u daarom zo vriendelijk zijn om uw klantgegevens te e-mailen naar deoxxiomedewerker@oxxio.nl? We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Met vriendelijke groet,
Michaël
Oxxio Nederland bv -
Dec 16, 2013 om 09:55Najaars Cashback Actie OxxioBeste mamsvw,
Vervelend om te horen, dat u een naar gevoel heeft overgehouden aan onze Najaars Cashback Actie.
Kunt u ons via ons e-mailadres: deOxxiomedewerker@oxxio.nl uw klantnummer doorgeven? Wij bekijken dan voor u wat er precies is gebeurd.
We horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Dicky
Oxxio Nederland bv -
Dec 2, 2013 om 13:06Energie rekeningBeste De Jong,
Voor de verwerking van de door u terug geleverde energie hebben wij de meetgegevens van de netbeheerder nodig. De netbeheerder stelt vast hoe veel energie er is terug geleverd en geeft dit aan Oxxio door via het berichtenverkeer. Liander heeft momenteel een probleem met het correct verwerken van de terugleverstanden. Hierdoor is het voor Oxxio nog niet mogelijk een correcte afrekening voor u op te maken. Helaas moeten we wachten tot het probleem bij Liander is opgelost. Onze excuses voor het ongemak.
Indien u nog vragen heeft willen wij u vriendelijk verzoeken contact op te nemen via deoxxiomedewerker@oxxio.nl.
Met vriendelijke groet,
Fabienne
Oxxio Nederland B.V. -
Nov 27, 2013 om 09:59OxxioBeste yvonne1986,
We begrijpen dat het heel vervelend voor u is om met een opzegvergoeding te worden geconfronteerd. Dit is echter wel terecht omdat u een overeenkomst bent aangegaan voor al uw aansluitingen. Nu u Oxxio één aansluiting minder laat beleveren, is er een opzegvergoeding verschuldigd omdat het contract voor ene aansluiting tussentijds wordt ontbonden.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Tess
Oxxio Nederland bv