Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: pchelper
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 21, 2014 om 11:55Fiber komt beloftes niet naBeste Janneke,
Jouw probleem lijkt verdacht veel op de problemen die ik ook had bij UPC.
Ze bieden je iets aan en vervolgens ben je ineens een partij zenders kwijt!
Na heel veel moeite heb ik na bijna 3 weken eindelijk de zenders terug en moet ik nog maar afwachten of mijn telefoon weer gaat werken met mijn eigen nummer!
Meestal komen ze pas in actie als je al je belevenissen op internet plaatst zoals ik heb gedaan bij de UPC-community. Dus heel veel sterkte! -
Nov 27, 2013 om 12:29Hulp gevraagd bij inmiddels maandenlang gevecht met Dixons over garanties e.d.Beste Maaike,
Het probleem is heel eenvoudig.
In februari heeft Microsoft een update uitgebracht die bij diverse laptops de storing veroorzaakt zoals bij jou.
Remedie is: verwijder deze update via Configuratiescherm, Programma verwijderen, Geïnstalleerde updates weergeven. Zoek dan naar KB2670838 en verwijder deze.
Probleem opgelost.
Uit bovenstaande blijkt dat zowel Dixon als Sony niet erg bij de tijd zijn!
Veel succes.