Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: peter honkoop
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Apr 16, 2016 om 21:56Arriva-abonnementSinds begin januari reis ik na een lange tijd van autogebruik weer met het OV (Arriva). Het was even puzzelen met de OV kaart en het koppelen van het abonnement van Arriva, maar uiteindelijk is het gelukt.
Helaas bij de tweede maand (verlengen van het abonnement) ging het inchecken goed (had op mijn OV automatisch incasseren ingeschakeld), alleen had ik niet mijn abonnement geactiveerd. M.a.w. ik heb dus, zonder daar erg in te hebben, losse kaartjes gekocht (totaal 200 euro).
Ik kwam er dus bijna aan het einde van de maand achter en een medewerker van Arriva vertelde mij om restitutie aan te vragen en mijn abonnement alsnog te activeren.
Zo gezegd zo gedaan, echter ik krijg uiteindelijk geen restitutie.
Reden: Arriva is niet verantwoordelijk voor het niet activeren van het abonnement. Dus betaal ik ook nog een keer het gehele abonnement.
Wat ik niet kan begrijpen is dat ik een abonnement betaal voor een specifieke maand (in dit geval februari), ik vergeet hem te activeren waardoor ik losse kaartjes betaal en ik activeer op advies van Arriva mijn abonnement (welke dan nog 1 week loopt) en zij blijven continue bij hetzelfde antwoord zonder coulance.
Wie helpt mij verder bij deze stugge club.
Groeten,
Peter